Hoe open je twee bestanden op 2 schermen met dezelfde solidworks-sessie?

Hallo

Ik heb twee schermen om op te werken en ik wil graag een soliuddwork-bestand openen op elk van de schermen

Hallo

In het menu van het venster > tegels: 

Hiermee worden alle geopende documenten gereorganiseerd. Minimaliseer gewoon de documenten die u niet wilt zien en maak het mozaïek opnieuw.

Meer info:

http://help.solidworks.com/2013/French/SolidWorks/sldworks/t_fitting_to_displays.htm

Edit: op dat moment voor mij, voor een dubbel scherm, moet je doen:

Weergave > werkruimte > dubbel scherm

http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/sldworks/c_Workspace_Options.htm

6 likes

Zoals .PL zegt, is dit het juiste om te doen.

En denk ook aan het uitbreiden van het scherm en het aanpassen van de instellingen in de grafische drivers voor optimaal gebruik van bronnen.

Je moet op het pictogram links van het sluitkruis van de app klikken.

speel dan met de pictogrammen aangegeven door PL

2 likes

Hallo, ik zit in dezelfde situatie als jij (ik heb twee schermen). Als het nodig is, open ik normaal een eerste bestand, dan open ik een tweede solidworks-bestand (dubbelklik op de Solid-snelkoppeling) zoals het eerste en daar krijg ik de melding dat de automatische back-up is uitgeschakeld. Dan open ik het bestand, ik selecteer wat ik wil openen en dat is het.

Natuurlijk verplaats je de tweede vaste stof op het tweede scherm! :)

Vriendelijke groeten

capture.jpg
1 like

Ik denk dat de oplossing die ik voorstel beter is, omdat het minder RAM gebruikt dan 2 exemplaren van SolidWorks die tegelijkertijd open staan.

1 like

Ben het met je eens PL voor het RAM-geheugen maar als je snel een identieke schets wilt kopiëren, heb je helaas niet al te veel keus. Het hangt allemaal af van wat je wilt doen.

Persoonlijk gebruik ik zelden twee solidworks tegelijkertijd, maar het is mij overkomen.

Vriendelijke groeten

1 like

Ik begrijp niet wat je bedoelt, misschien heb je mijn antwoord niet gelezen.

Het resultaat is precies hetzelfde als wat je zegt: SolidWorks verschijnt op twee schermen (of zelfs meer) door SolidWorks slechts één keer te openen.

Een afbeelding om mijn punt te illustreren:

1 like

Als je twee verschillende solidworks hebt, kun je zelfs twee schetsen tegelijk bewerken, zie de bijgevoegde afbeelding.

capture.jpg
3 likes

@G.M, door meerdere bestanden in dezelfde SolidWorks-sessie te openen, kunt u ook twee schetsen bewerken....

1 like

Twintig-god. Het is meer een scherm dat je .PL, je hebt letterlijk een bioscoop geprivatiseerd om te werken!

3 likes

Als je 2 schermen hebt

het is gemakkelijk om Sw op het eerste scherm te openen. En om uit te rekken op de 2° 

Eenmaal uitgerekt open je X-bestanden en  je verplaatst en vergroot ze zoals je wilt 

U zult de functiebeheerder aanwezig hebben voor het actieve bestand op het primaire scherm

en elk bestand wordt actief door een muisklik op het genoemde bestand

Je weet alles 

Je kunt ook 2 solidworks openen, maar dan hebzuchtiger

Inderdaad, maar als je een enkele Solidworks opent en deze op beide schermen uitrekt, is het in dit geval beter om twee identieke schermen te hebben, want op de mijne is dit niet het geval en past Solidworks zich aan de kleinste van de twee aan. Anders, @coyote juist, ik wist niet dat je nu twee schetsen in één Solidworks-applicatie kon bewerken! Bedankt voor deze info!.

Vriendelijke groeten

2 likes

@coin37coin, het is niet mijn scherm! Als je had geweten hoe je naar een afbeelding op het net moest zoeken, zou je deze heel gemakkelijk hebben gevonden! Maar het lijkt erop dat het geen zin heeft om naar een afbeelding te zoeken!

2 likes

@ PL Ik vind het erg praktisch en nuttig, afbeelding zoeken is een hulpmiddel dat ik vrij vaak gebruik en het bespaart me onderzoekstijd

@+ ;-)

2 likes

@PL: Ik begrijp de toespeling niet! :D

3 likes

@gt22: idem, ik gebruik de zoekfunctie voor afbeeldingen veel, en in sommige gevallen bespaart het veel tijd, maar @coin37coin vertelde me dat het nutteloos was!

Ik denk niet dat @ coin 37 coin's antwoord

was ook, als het droog was of misschien .......... Is het  verkeerd geïnterpreteerd ;-)

Het zoeken naar een afbeelding of foto is naar mijn mening in sommige gevallen erg handig

@+ ;-)

3 likes

Ik denk dat @PL gewoon probeerde een grap te maken die een van mijn antwoorden van vorige week weerspiegelt

http://www.lynkoa.com/groupes/publications/devinette-qui-est-ce

Ook al is het waar dat de plaatsing van een emoticon soms kan helpen bij het begrip, ik weet niet zeker of we verder moeten gaan in het debat ;)

(nou ja, dat gezegd hebbende, op een heel persoonlijk niveau raakt het me om te zien dat ik zo verdedigd word ^^)

2 likes

Hallo

Ik heb ook twee schermen om op te werken en het is me gelukt om op elk van de schermen een solidworks-bestand te  openen. Mijn probleem is dat elke keer dat ik deze bewerking uitvoer, mijn computer crasht en ik deze moet uitschakelen en vervolgens opnieuw moet opstarten. Heeft u geen verklaring of een oplossing om dit ongemak op te lossen? Bedankt.