Hallo
Hoe stel ik de SmartProperties (myCADtools) zo in dat er een tekenreeks wordt opgehaald door de laatste twee tekens te verwijderen?
Ik heb gezocht, ik kan geen oplossing vinden om tekens van het einde te verwijderen...
Hallo
Hoe stel ik de SmartProperties (myCADtools) zo in dat er een tekenreeks wordt opgehaald door de laatste twee tekens te verwijderen?
Ik heb gezocht, ik kan geen oplossing vinden om tekens van het einde te verwijderen...
Je hebt de verschillende opties geprobeerd, denk ik.
Ik heb vandaag geen tijd om de vraag te onderzoeken, de timing is een beetje krap. De oplossing is om de ondersteuning te bellen en als u een gunstige reactie heeft, deze te delen.
Ik heb niet de indruk dat het mogelijk is:
Tenzij er een bepaald scheidingsteken op zijn plaats zit of een tekenreeks van hetzelfde aantal tekens.
Voorbeeld 1:
String-01 (het scheidingsteken - hiermee kunt u de string identificeren zonder de laatste 2 tekens.
Voorbeeld 2:
0123
0124
Altijd hetzelfde aantal tekens.
Plaats 2 3 voorbeelden indien mogelijk om het beter te begrijpen.
Anders is het mogelijk om een verbeterverzoek te melden bij Visiativ.
Door te klikken op de ! in het betreffende hulpprogramma-menu (en vervolgens op Verzoek tot verbetering):
Voor Smartproperties niet gevonden de! Dus ik klik op een ander hulpprogramma en ik verander de titel van het hulpprogramma in de e-mail om de opmaak en nuttige informatie te behouden:
En het werkt.
Ter info, in de smartproperties = property manager => klik op instellingen =>? Over => mycadtools Smartproperties venster (zie onderstaande afbeelding)
Bedankt @Le_Bidule voor de informatie, maar de! Zou bovenaan het menu zijn gekomen, nietwaar?
Het is het enige hulpprogramma waar het moeilijk te vinden is!
OK, maar is het echt redelijk om perfectie te bereiken??
Hier is de reactie van ondersteuning:
" Ik heb contact opgenomen met de ontwikkelaars die hebben bevestigd dat dit momenteel niet mogelijk is. Er is een verbetervraag ingediend zodat deze geïmplementeerd kan worden in smartproperties V2 "
Het onderwerp is dus gesloten. Sluit het af door het beste antwoord te kiezen, in dit geval het uwe met het verzoek om verbetering.
Bedankt voor de @Maclane foto!
Wauw! Het kostte me een tijdje om deze te zien... Het is inderdaad een probleem, vooral omdat ik vanmorgen deze beelden overal heb verspreid.
(Ik mag @Coralie vragen om de automatische vertaler toch altijd actief te houden )
Ik zal een terugbetaling vragen voor het auteursrecht!
Ik zie niet in waarom...
Er zijn trouwens geen problemen, die zijn er nooit geweest. (Nee! Ik ben niet in ontkenning)
Bovendien is groen mooier!
… Hoe ik je begrijp.
Maar goed, je hebt tenslotte eindelijk deelgenomen aan de correctie ervan, dus bij wijze van uitzondering geef ik je toestemming om het alleen in een professionele context te gebruiken, met een snelheid van maximaal 3 keer per dag (anders loop ik het risico problemen te krijgen met de rechthebbenden en met de SACEM...).