Ik heb inderdaad de indruk dat we onszelf in de strijd hebben verloren.
Ik moet een verslag maken van een volledige installatie als een afgewerkt product (geleverd door onze onderaannemers) Alle ontvangen bestanden waren in parasolid, dus geen oppervlak. De enige elementen die ik in het oppervlak heb, zijn de metalen frames, bestanden die ik niet in volume kan omzetten omdat timmerlieden niet in volume werken. (als je een oplossing hebt voor dit onderwerp, ben ik geïnteresseerd, maar ik zal waarschijnlijk een andere discussie over dit onderwerp starten)
Uiteindelijk heb ik een algemene assembly van meer dan 1 GB die ik niet kan opslaan en ik heb nog niet alle subassemblies opnieuw geplaatst.
Deze assemblage zal uiteindelijk naar onze klant gestuurd moeten worden.
Ik ga de oplossing van "froussel" en "olivier42" proberen, die mij het meest geschikt lijkt.
Om de assemblage lichter te maken, moet u inderdaad alle elementen "FIXEREN" (assemblages, subassemblages, onderdelen). Door deze bewerking uit te voeren, worden alle beperkingen in "gedeeltelijke verwijdering" gezet en hoeft SW ze niet opnieuw op te bouwen, noch te laden of op te slaan => we een paar KB krijgen
Het maken van zoveel mogelijk subassemblages in de hoofdassemblage helpt ook om de grootte van de assemblage te verkleinen.
Volgens de informatie die ik ook heb kunnen krijgen, moet je het minimum aan "configuratie" doen en de voorkeur geven aan de "Display States".
Ik ga al deze methoden in de praktijk brengen en duimen dat het werkt. Ik hou jullie op de hoogte, dank je.