Hallo, ik heb de solidworks taakplanner ontdekt om mijn renderings te maken met photoview. Er is nog steeds een probleem, want als ik te veel taken plan, worden alleen de eerste uitgevoerd.
Concreet heb ik gisteravond 35 renderings gepland (de 1e om 16 uur, daarna beginnen de andere "na de vorige taak"). Alleen de eerste 15 zijn voltooid, terwijl de andere nog steeds "gepland" zijn. De laatste uitgevoerde taak begon kort voor middernacht en werd kort daarna voltooid . Dus ik denk dat het probleem voortkomt uit de verandering van datum. Sterker nog, door mijn taken achter elkaar in te plannen, kent de planner ze toch een datum toe (in dit geval die van gisteren).
De voor de hand liggende oplossing is om de 16e taak bijvoorbeeld om 00:30 uur te plannen en dan de taken van begin tot eind opnieuw te plannen, maar het probleem is dat deze taken niet allemaal dezelfde duur hebben : onmogelijk om te weten welke het noodlottige uur van 00 uur zal overschrijden.
Is er een passende oplossing voor dit zeer vervelende probleem (vooral voor in het weekend)?
Het kan een beetje een boot zijn, maar door bijvoorbeeld alle taken vanaf 00:15 uur te lanceren, zou het een verandering van datum voorkomen, toch? Tenzij er natuurlijk niet genoeg tijd overblijft om al je taken uit te voeren
Omdat ik de elementen waarover je me vertelde niet kon vinden, opende ik een ticket om mijn codes te krijgen. Ik kreeg te horen dat ik geen myCADservices contract heb.
Bedankt voor deze hulp, maar helaas zal het niet nuttig voor mij zijn. Schaamte.