Op de huidige configuratie heb ik een afstand van 50mm.
Hallo
En met dit soort landingen gevonden op MISUMI,
De lagereenheid bevindt zich in de buis, je hebt alleen een boring + 2 inzetstukken nodig.
Hallo
Misschien kun je met een as volledig door je profiel een lager aan elke kant plaatsen om te voorkomen dat de as gaat draaien. Idealiter zou u ook de belastingen moeten bepalen om de as en de bijbehorende lagers te kunnen meten. Eenmaal gedimensioneerd, zal het veel eenvoudiger zijn om het systeem te ontwerpen.
Ik keek opzij,
Ik keek naar de lagers bij Misumi: Schakellager
Wat ik je kan adviseren, dus twee 1-rijige lagers
Als er risico op stof bestaat: Kies voor afdichtingen zoals deze, u kunt er zeker van zijn dat er geen stof of andere elementen in het lager komen en dat u het niet hoeft te vervangen
Daarna, omdat ik de limiet van de uitwendige diameter niet ken
Ik heb net gefilterd op de boring en pakkingen, ik hoop dat het filter nog actief zal zijn
Voor de breedte moet je kijken naar het element waar het lager komt te zitten
neem bij voorkeur geen lagers met AI's die breder zijn dan de AE
Ik blijf beschikbaar
Na al je advies is dit wat ik heb kunnen toepassen.
De tandwielen die op de 25mm as bevestigd zitten hebben een platte band zodat ze niet om de as kunnen draaien en geblokkeerd worden door borgringen.
Ik heb twee lagers met een boring met een diameter van 25 mm gepositioneerd door er borgringen op te plaatsen die aan het uiteinde zijn afgesteld om de as vast te houden.
Het geheel is oversized maar ik heb het liever zo.
Als je opmerkingen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om me hiervan op de hoogte te stellen.
Voor het lagergedeelte lijkt het me veel mechanischer.
Voor de pijnboompit baart de flat me een beetje zorgen.
Over het algemeen wordt voor het bevestigen van een rondsel op een as een sleutel+ sleutelgroef gebruikt
En in plaats van de borgringen lijkt een BTR-borgschroef op de rondselschouder (zoals op de lagerring) mij meer op zijn plaats
Zou het mogelijk zijn om een Cut-weergave te hebben ter hoogte van de as om de positionering van de onderdelen en aanslagen te zien?
Heeft u anders op riemniveau nagedacht over het aanpassen van de riemspanning?
Hallo;
Ik zal een (positieve) schouder op de schacht toevoegen ter hoogte van de tweede overloop, je krijgt twee cirkels... Naast de groef-/spiebaanaandrijving die wordt aangeboden door @sbadenis
(Wat is de afstand tussen de twee lagers?.. Ongetwijfeld zult u groeven moeten voorzien (als die niet bestaan op uw lagerhouders, zodat de twee lagers coaxiaal zijn...)
Vriendelijke groeten.