Ik heb een bibliotheek met onderdelen die ik in elkaar zet, maar wanneer ik mijn assemblage maak, zie ik de constructielijn van de verbinding van de twee onderdelen, Zou er een manier zijn om ze vooraf te configureren om ze te laten verdwijnen ?
Tracks:
De randen kleuren
Verborgen randen
Voeg de twee delen samen (maar de stukken moeten bewerkbaar blijven).
Kun je een voorbeeld van je ASM posten, want ik zie niet in waarom er nog steeds die bouweigenschap is die je gewoon moet verbergen (of liever niet moet laten zien. ;-) ;-) ;-)
Ik begrijp de manip ook niet echt. ;-) ;-) Omdat in uw asm de twee delen worden vastgelegd door 3 beperkingen. Dus als u onderdelen in uw asm vervangt, gebruikt u gewoon de functie onderdelen vervangen en uw nieuwe onderdeel neemt de plaats in van het oude.
Aan de andere kant, als het de verbindingslijn is die je wilt verwijderen om het eruit te laten zien alsof het een enkel stuk is, heb je een oplossing voor de 3D-weergave door over te schakelen naar "gearceerde weergave", maar geen oplossing in de MEP zonder fusie.
Voor de Europarlementariër is het enige dat je nog hebt de "join"-functie (al genoemd) die je naar believen kunt plaatsen of annuleren, zelfs als je een "vervang"-operatie in de ASM hebt uitgevoerd.
Vertel ons meer als het een visueel aspect is, ook in het lid van het Europees Parlement, waar het zal aanvoelen alsof het een enkele kamer is in plaats van twee.