Jak mogę uniknąć kolizji między dwiema warstwami na krawędzi?

Cze wszystkim

Szukam sposobu na usunięcie materiału z fałdy grzbietowej, ponieważ gdy robię dwie zagięcia krawędzi obok siebie, fałdy krawędziowe zderzają się.

Jak mogę uniknąć tej kolizji?

Musisz edytować szkice zagięcia i cięcia

Witam

Jeśli 2 zagięcia znajdują się na tej samej części i są identyczne (kąt, promień, długość...), wykonaj je w tej samej funkcji, a SW zajmie się resztą...

Pozdrowienia.

5 polubień

Witam

Jak @a_eriaud mówi, spróbuj zrobić (jeśli to możliwe) kilka fałd w tej samej funkcji
Zazwyczaj korekty są dokonywane automatycznie

Pozdrowienia
Dawid

3 polubienia

Dzięki wam wszystkim, ale mam ten sam problem z umieszczeniem ich w tej samej funkcji

1 polubienie

Witam

Czy możesz dostarczyć nam swój kawałek?
Tylko po to, żeby zobaczyć, jak jest zbudowany... Łatwiej będzie Ci pomóc.

2 polubienia

Tak bez obaw, ale bądź pobłażliwy, jestem początkującym w blachach
Pozycja1.SLDPRT (433.1 KB)

1 polubienie

Właśnie zrecenzowałem twoją grę
Myślę, że będziesz zmuszony przejść przez usuwanie materiału na każdej z 2 warstw (blacha złożona 7 i 8) lub są przeprowadzki wytłaczane 3 i 4
Te 2 funkcje sprawiają, że ściany nie są współpłaszczyznowe, więc nawet grupując krawędzie w jedną funkcję, nie może znaleźć wspólnej powierzchni

image

Pozdrowienia
Dawid

3 polubienia

Dziękuję David, widzę problem z twoimi wyjaśnieniami, ale nie mogę usunąć materiału, który rozwiązałby problem.

Czy możesz wskazać mi trochę więcej?

Musisz edytować szkic swoich 2 fałd i dodać kąt około 75°.
W ten sposób arkusze nie krzyżują się już ze sobą.

3 polubienia

@ronathan do rozwiązania
Dodam tylko, że możesz usunąć wymiary, które dodałeś na 9 krotnie (662 i 0,78 i ponownie ograniczyć na końcach: zmniejszanie spacji nie jest przydatne i dla mnie powoduje to błąd

Pozdrowienia
Dawid

1 polubienie

Ok, dziękuję Ronathanowi i Davidowi za te wyjaśnienia, teraz nie mam już żadnych kolizji. :+1:

1 polubienie

Witam