Cze wszystkim
Szukam sposobu na usunięcie materiału z fałdy grzbietowej, ponieważ gdy robię dwie zagięcia krawędzi obok siebie, fałdy krawędziowe zderzają się.
Jak mogę uniknąć tej kolizji?
Cze wszystkim
Szukam sposobu na usunięcie materiału z fałdy grzbietowej, ponieważ gdy robię dwie zagięcia krawędzi obok siebie, fałdy krawędziowe zderzają się.
Jak mogę uniknąć tej kolizji?
Musisz edytować szkice zagięcia i cięcia
Witam
Jeśli 2 zagięcia znajdują się na tej samej części i są identyczne (kąt, promień, długość...), wykonaj je w tej samej funkcji, a SW zajmie się resztą...
Pozdrowienia.
Witam
Jak @a_eriaud mówi, spróbuj zrobić (jeśli to możliwe) kilka fałd w tej samej funkcji
Zazwyczaj korekty są dokonywane automatycznie
Pozdrowienia
Dawid
Witam
Czy możesz dostarczyć nam swój kawałek?
Tylko po to, żeby zobaczyć, jak jest zbudowany... Łatwiej będzie Ci pomóc.
Tak bez obaw, ale bądź pobłażliwy, jestem początkującym w blachach
Pozycja1.SLDPRT (433.1 KB)
Właśnie zrecenzowałem twoją grę
Myślę, że będziesz zmuszony przejść przez usuwanie materiału na każdej z 2 warstw (blacha złożona 7 i 8) lub są przeprowadzki wytłaczane 3 i 4
Te 2 funkcje sprawiają, że ściany nie są współpłaszczyznowe, więc nawet grupując krawędzie w jedną funkcję, nie może znaleźć wspólnej powierzchni
Pozdrowienia
Dawid
Dziękuję David, widzę problem z twoimi wyjaśnieniami, ale nie mogę usunąć materiału, który rozwiązałby problem.
Czy możesz wskazać mi trochę więcej?
Musisz edytować szkic swoich 2 fałd i dodać kąt około 75°.
W ten sposób arkusze nie krzyżują się już ze sobą.
@ronathan do rozwiązania
Dodam tylko, że możesz usunąć wymiary, które dodałeś na 9 krotnie (662 i 0,78 i ponownie ograniczyć na końcach: zmniejszanie spacji nie jest przydatne i dla mnie powoduje to błąd
Pozdrowienia
Dawid
Ok, dziękuję Ronathanowi i Davidowi za te wyjaśnienia, teraz nie mam już żadnych kolizji.
Witam