Hoe maak je een pauze, maar slechts op een deel van het uitzicht

Hallo

Ik moet een cassur e maken op een uitzicht, maar alleen op een deel, niet over de hele lengte?

Is dit mogelijk?

Hallo

Nee, dat denk ik niet mogelijk, sorry!

Maar misschien zou een illustratief beeld explicieter zijn.

2 likes

zoals de @ Lucas

Een afbeelding van wat u wilt, zal u helpen beter te begrijpen waarnaar u op zoek bent

Toon ons via een diagram, een schets het onderdeel dat u wilt breken

Het doel van een onderbreking in een tekening is om de grootte te verkleinen

En over het algemeen is het op een identiek element aan beide zijden van deze genoemde pauze

@+ ;-))

3 likes

Wil je een gedeeltelijke snede maken?

Op Solidworks?

Dus? (zie afbeelding)

Edit: Ik begreep het net, maar hoe wil je een halve pauze te maken? De bovenkant wordt gesneden en de onderkant niet? Het zal een heel raar uitzicht:P

coupe.png
3 likes

Ik denk het ook niet. Ten slotte is de breakout-tool relatief beperkt.

Afhankelijk van uw behoeften kunt u mogelijk een configuratie op 3D-niveau maken door de uitsparing naar wens te plaatsen. Maar ik denk dat we alleen door middel van hacken kunnen gaan.

2 likes

Hallo, ik had een maand geleden zo'n vraag gesteld, en ik bevestig, het is niet mogelijk, de pauzes zijn over de hele lengte gemaakt, ik heb geen enkele manier gevonden om ze op één plek te stoppen ...

EDIT: Ik heb mijn vraag gevonden, voor degenen die niet weten waar we het over hebben, zie het laatste bericht op pagina 1 (met de screenshot)
http://www.lynkoa.com/forum/cao/cassure-sur-vue-isometrique

2 likes

Het beste is om je gezichtsvermogen 2 keer in te stellen, er één op de ene plaats bij te snijden en één op de andere plaats, en dan 1 verschillende pauze per onderdeel te maken.

Dat is het! :p

5 likes

Ik doe soms hetzelfde als Bart.

Aan de andere kant is het een beetje een gedoe om alles uit te lijnen als je een breuk onder een hoek maakt.

2 likes