Kun je me vertellen hoe ik metadata uit meerdere Solidworks-bestanden kan ophalen in de vorm van een Excel-tabel.
Laat het me uitleggen:
- wanneer u met de rechtermuisknop op / Eigenschappen klikt op een onderdeel in de verkenner, en er zijn eigenschappen gerelateerd aan het document, heeft u een tabblad Aanpassen met de eigenschappen die in Solidworks zijn ingevoerd.
dus ik zou graag de gegevens willen herstellen om een plan EDM te maken
Dit zijn de eigenschappen die ook in de kamer zitten. Ik begrijp het niet echt: ik zou graag de gegevens willen herstellen om een "EDM"-plan te maken??? U moet een tekstbestand maken naar en een link maken naar deze eigenschappen.
Als het is om het vanuit een assembly te doen, zou je een naam kunnen maken met al deze links zodat je alles hebt en de naam vervolgens in een Excel-bestand plakken.
Als klant van mycadservice kunt u via smartbom alle metadata van een assemblage en onderdelen exporteren. Met deze software kunt u onder andere een stuklijst in Excel-formaat opvragen door de verschillende gewenste eigenschappen van elk onderdeel op te halen.