Met behulp van "myPDMtools version 2015 sp2.2" injecteer ik de gegevens van onze ERP "PMI" in de kaart van de betreffende bestanden.
Alles werkt heel goed.
Als ik een bestand open met een op deze manier ingevulde kaart en om x reden moet ik het opslaan, dan verliest de kaart al zijn variabelen.
De variabelen van de kaart zijn inderdaad niet te vinden in de aangepaste eigenschappen van het bestand en deze vervangen de variabelen van de kaart.
Hoe haal ik variabelen op uit een kaart zodat ze naar het eigenlijke bestand kunnen worden geschreven?... als dat de oplossing is.
Hallo
Ik gebruik MyPDMTools niet, maar als je in een PdmWorks-omgeving bent (Solidworks PDM) als de kaartvariabelen goed zijn toegewezen met de bestandseigenschappen, werkt het in beide richtingen.
Het bestand wordt geüpdatet door de datakaart en omgekeerd kan de datakaart door het bestand worden gevoed. U moet echter minstens één keer uitpakken en sparen om de kaart vol te krijgen.
1 like
Hallo lcottet,
Je moet kijken naar je variabelen zijn geen Gartuite-variabelen.
De vrije variabele is niet geschreven op de eigenschappen van het bestand, alleen in de SQl-database, dus ik zeg niet dom.
variable_gratuite.jpg
Dank je wel Cyril, dit lijkt een goede aanwijzing te zijn.
Pierre, geen van de variabelen is gratis.
Na testen in meerdere configuraties;
Variabelen die MyPDMTools automatisch invoeren, passen niet in de bestandseigenschappen.
Als u een bestand opent en opslaat, worden de kaartvariabelen verwijderd.
Als er variabelen aanwezig zijn in de eigenschappen van het bestand, nemen deze de plaats in van de kaartvariabelen.
Een ander idee?
Hallo
Dus MyPDMTools de registranten waar de gegevens?
Als het niet gerelateerd is aan PDM en de kaarten / in kaart gebrachte variabelen, heb ik een beetje moeite om het punt te zien.
MyPDMTools schrijft de gegevens naar PDM (SQL), deze gegevens worden verondersteld de eigenschappen van de bestanden in te voeren... Maar ik moet iets overslaan en dat is het doel van mijn post.
Hallo
Om uw variabelen te uploaden naar de eigenschappen van uw bestand kunt u dit doen via de Epdm-verkenner: Bewerken / Bijwerken / Bestandsattributen uit de database. Om dit te kunnen doen, moet uw bestand worden uitgepakt.
Als je een aantal bestanden hebt, dan kun je PDMProperties gebruiken van de MyPdmTools suite die het heel goed doet.
Vriendelijke groeten
capture.png
4 likes
Dank je wel d.Roger,
Door de verkenner is het functioneel.
Door PDM-eigenschappen, na het in kaart brengen van alle variabelen, wordt het "werk" altijd gedaan van Bestand naar SQL... Wat is mijn probleem?
Hallo
Ik weet niet al te veel over PDMproperties, maar probeer het eens door te spelen op de opties van de lijst met variabelen in PDMProperties, zie de bijgevoegde afbeelding.
Vriendelijke groeten
capture.png