Op dit moment ben ik bezig met het maken van een bypass onderdeel voor een ventilatiekanaal in Solidworks. Gezien de complexe geometrie van het onderdeel, besloot ik oppervlaktefuncties te gebruiken en vervolgens een volumelichaam te bouwen. Om dit te doen, stel ik twee verspringende oppervlakken in (binnen en buiten). Alleen kan ik niet alle vlakken aan elkaar naaien omdat er een oneindig kleine ruimte tussen zit. Dus mijn vraag is, hoe kan ik deze ruimte vullen, of hoe moet ik te werk gaan om een volumelichaam te creëren van mijn oorspronkelijke oppervlak.
Je buizen raken niet, dus luchtstroomprobleem en nestelt zich mogelijk in stront.
Dus het voorstel van bt22 is veel beter;)
Misschien moet u uw stopcontacten loodrecht en met een constante diameter over een bepaalde lengte maken om de verbinding met de slang of andere buizen te vergemakkelijken. (indien niet gesoldeerd en dus met klem)
Bedankt voor je antwoord, ik heb het geprobeerd met je methode die inderdaad eenvoudiger is. Het verkregen resultaat komt overeen met mijn specificaties.