Hallo, je moet de eigenschappenformuliereditor gebruiken (de snelkoppeling bevindt zich in de solidworks-map in de lijst met applicaties onder windobe)
Ik had een vraag gesteld over het onderwerp of het kan helpen.
Dus om een aangepaste prop in een tekening te gebruiken, moet je een notitie maken met $PRPSHEET:nom_de_la_prop als het een onderdeel of asm-eigenschap is en $PRP:nom_de_la_prop als het een tekeningprop is (je hebt de consistentie van de trefwoorden opgemerkt...).
De editor waar Fuz3D het over heeft, moet achteraf worden gebruikt om u in staat te stellen de inhoud van de rekwisieten te filteren/beperken zonder dat de gebruiker met het hoofdpaneel hoeft te prutsen met alle risico's van fouten die dit met zich meebrengt.
Bedankt voor je feedback! Ik ben al 3 weken op zoek, test het af en toe, ik ben aan het einde van mijn Latijn!!
Het was me gelukt om de eigenschappen van het onderdeel in 3D in te vullen en over te zetten naar mijn cartridge. Is goed zo!
Alleen met de namen van de reeds bestaande eigendommen. Ik had gemerkt dat de eigenschappen van de tekening en de lay-out inderdaad niet dezelfde bestandsextensie hadden. Dus ik had er van elk een gemaakt... Maar niets helpt!
Echter, als ik alleen op de lay-out ben, onmogelijk! Want dat is mijn wens, en om het tabblad eigenschappen op de lay-out te vullen en direct de cartridge te vullen... De eigenschappen die ik heb gemaakt, worden niet gevonden??!! Kort! Het is vermoeiend...
Ik heb mijn bestand er bovenop gezet... Als ooit... Bedankt.
Ik voeg ook het gewijzigde bestand toe. Ik heb alleen de notities aan de bovenkant van je model aangepast, het is aan jou om de andere notities van je achtergrond te maken! ;-)
Dank je wel jmsavoyat!! Sterker nog, tot nu toe kan ik het.
Mijn probleem begint vanaf daar! Wanneer ik het aangepaste deelvenster maak, kan ik mijn gemaakte eigenschap niet koppelen omdat deze daar niet wordt weergegeven!
Ik zal een foto plaatsen zodat je het beter kunt begrijpen. Omdat het mijn wens is om het deelvenster met aangepaste eigenschappen aan de rechterkant te hebben, om het te vullen zodat de cartridge automatisch wordt gevuld. Dat is mijn probleem!
Wanneer u uw woningeditor aanmaakt, vult u de naam in van de woning die wordt aangemaakt en het type woning.
In uw geval wordt er een eigenschap 'tekst' aangemaakt die u zelf moet invullen. Zodra de bewerking is gevalideerd, wordt de eigenschap voor u gemaakt en wordt deze in het titelvak ingevuld als u uw tekstvak hebt bewerkt.
In uw geval kan het handiger zijn om het documentsjabloon te bewerken en sommige eigenschappen automatisch in te vullen. Maak de Z-eigenschap die gelijk is aan het zwaartepunt op Z en sla het document op als ".drwDot"