Hoe vul ik belettering in die in de salon is gemaakt?

Hallo

Ik maak een plaat die gezeefdrukt moet worden.

Ik maakte een belettering die ik omvormde tot een oppervlak en liet verschijnen in de bijgevoegde voorbeeldtekening.

Ik wil graag de letters in het zwart invullen om de pdf naar een zeefdrukker te sturen, kan dat?

Ps Ik heb al geprobeerd de letters in te vullen met het verfblik en het vulde me de hele kamer.

Vriendelijke groeten

exemple_forum_.jpg

Hallo

Je moet naar annotatie == > Gearceerd gebied gaan en "Gewoon" selecteren in de arceringstypen. 

Dan hoef je alleen maar de brief in te klikken die je wilt invullen

5 likes

Hallo

Heb je geprobeerd de letters te vullen met arceringen in gewone letters?

Fred

2 likes

Bedankt, maar zoals ik al zei, ik heb de vulling al geprobeerd en het werkt niet, het kan de omtrek niet selecteren, het neemt het gezicht

Als het de omtrek voor de vulling niet herkent, komt dat waarschijnlijk omdat de contouren niet gesloten zijn.

Probeer eerst de selectiemodus van het gebied te wijzigen in "Omtrek" en selecteer uw omtrek.

Als het niet werkt, moet je om de letter heen gaan om de plaats te vinden waar de omtrekopening is

Als het mogelijk is, kunt u uw bestand delen zodat ik kan zien of het aan mijn kant werkt?

via Image Shadow zou het moeten werken

Zie deze link

http://www.lynkoa.com/forum/mises-en-plan/mise-en-plan-solidworks-mettre-une-seule-pi%C3%A8ce-de-lassemblage-en-couleur

@+

Probleem opgelost,

Ik extrudeerde mijn letters (die eerder op het oppervlak waren gemaakt) en maakte een snede in de tekening omdat de oppervlakken niet als contouren werden herkend.

ps Ludo.maar de  letters waren goed gesloten en ik had de verschillende modi van de vulfunctie al geprobeerd voordat ik ;)

Dank u voor uw antwoorden

1 like

WG 22

Ik had de gearceerde modus geprobeerd omdat mijn letters zwarte oppervlakken in de kamer waren, maar vreemd genoeg dat ik in pdf opsloeg, verscheen de vulling niet meer...

Logischerwijs zouden de gesneden delen er zwart uit moeten zien als u op deze manier bent geconfigureerd (bijlage) en niet geactureerd

hachure.jpg

Hallo

Van mijn kant, voor dit soort dingen die ik doe met een scheidingslijn, maakt het gezicht dat door deze lijn wordt begrensd het mogelijk om gewone arcering toe te passen zonder door een extrusie te gaan of materiaal te verwijderen.

1 like