Om een kleine robot te maken, heb ik een . STL, die ik (niet zonder moeite....) heb weten om te zetten in een STEP-bestand. Dus ik heb nu een vaste stof, maar het probleem is dat het "leeg" is, er is alleen de omtrek, dus ik zou het graag willen vullen om een shell-functie uit te voeren en de interne structuur van mijn robot te creëren. Weet iemand hoe ik deze vaste stof kan vullen? (Ik werk voornamelijk onder solidworks 2014 of 2016, maar ik heb ook Inventor enz.).
normaal gesproken biedt hij je niet aan om het object terug te plaatsen, maar om een vaste stof te maken zoals OBI WAN zegt , maar het is hetzelfde. Als hij het niet aanbiedt, komt dat omdat er onsamengevoegde oppervlakken zijn en je ze moet opvullen om een vaste stof te creëren.
ik zit inderdaad in de val, mijn 3D-object is een scan aan de basis, het moet een defect bevatten.... Misschien door te proberen het glad te strijken om de fout te vinden?
Wanneer u het bestand opent, selecteert u het type STL-bestand, dan heeft u toegang tot de importopties en daar moet u iets hebben om vaste stoffen te hebben. Ik weet eigenlijk niet meer hoe het heet.