Ik heb een probleem met transparantie op Photoview 360. Zoals de bijgevoegde afbeeldingen laten zien, toont de zijkant van mijn lade de scheidingswanden door transparantie (althans, je kunt ze raden via de verticale donkere sporen aan de zijkant). U zult ook zien dat het uiterlijk van de ladezijde geen transparantie heeft .
Heeft iemand een verklaring? En nog beter, een parade?
Als het doel niet is om de onderdelen te zien, waarom verwijdert u ze dan niet / verwijdert u ze uit de configuratie die we gaan gebruiken voor het renderen?
".PL" en "OBI WAN", je begreep mijn probleem niet zo goed. Ik wil dat al mijn stukken zichtbaar en perfect ondoorzichtig zijn. Het probleem is dat dit niet het geval is bij de weergave (zelfs als je de "transparantiebedragen" op 0 zet). Inderdaad, je kunt de scheidingswanden door de zijkant zien: en helaas past dit niet bij mij!
"manu67", ik heb je idee getest door alle stickers te verwijderen die zijn gebruikt om de rand van de panelen te kleuren. Het resultaat blijft hetzelfde als in het nieuwe bijgevoegde bestand.
"GT22", ik heb geen geluid op mijn set, maar ik kijk vanavond naar deze video. Voor de screenshots, sorry, ik zie niet wat je wilt zien. De photoview opties?
Het probleem blijft dus bestaan! Bedankt voor het proberen.