Hoe de open fout van Solidworks op te lossen?

Hallo allemaal, hier heb ik Solidworks nodig om te werken, maar het wil niet meer openen, want als je erop klikt, markeert het: "Microsoft visual Basic voor applicatie: onmogelijk om VBE6EXT,OLB' te laden." dus ik kom naar je toe om erachter te komen of iemand het weet, want nu ben ik wanhopig, Ik heb het verwijderd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt nog steeds niet.

Bij voorbaat dank Quentin Sales.

1 like

Hebt u het Office Pack geïnstalleerd?

SW werkt alleen met het Windaube Office Pack (EXELL)

En de versie van het pakket moet compatibel zijn met uw SolidWorks-versie

@+ ;-)

2 likes

Hallo nee, ik heb het Windows Office-pakket niet gekocht, maar ondanks dat solidworks werkt sinds het begin van het schooljaar en van de ene op de andere dag werkt het niet meer. Kunt u mij vertellen welk kantoorpakket ik moet kopen of downloaden? En de versie?want de versie van mijn solidworks en de 2016-2017.

Dank u bij voorbaat Quentin.

1 like

Heb je exell op je pc?

Zie deze link

http://www.solidworks.fr/sw/support/SystemRequirements.html

Als u zegt dat uw pc eerder goed werkte, is het wanneer eerder

In dit geval misschien systeemherstel naar een eerdere datum

http://www.chantal11.com/2010/05/restauration-systeme-a-une-date-anterieure-windows-7/

http://christians-steffen.fr/restaurer-son-pc-a-une-date-anterieure-sous-windows-10/

@+ ;-)

In de systemen die nodig zijn voor de beste werking van solidworks zijn er woord en exel, maar ik heb ze niet omdat ik niet het office pack heb om de solidworks 2017-versie te gebruiken, dus misschien is dat de reden waarom solidworks niet werkt. Dus ik download het officepack en ik hou jullie op de hoogte. dank u bij voorbaat Quentin.

1 like

Hallo, nogmaals, het werkt nog steeds niet, het is op het moment van initialiseren van de VBA-engine dat het niet wil starten en het plaatst de foutmelding.

message_derreur_solidwrks.png
1 like

Nog een laatste poging...

U sluit alle Microsoft Ofice-applicaties.

Retourneer het bestand 'VBE6EXT. OLB' op zijn plaats in zijn oorspronkelijke repertoire

C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\VBA\VBA6\

U probeert de machtigingen voor deze bibliotheek rechtstreeks vanuit het Windows-register te wijzigen.

WEES VOORZICHTIG met het omgaan met het register, er is geen terug-knop

a ) Start-knop op de taakbalk / Opdracht: Uitvoeren / u typt: Regedit

b ) In de boom, je moet teruggaan naar dit:

HKEY_CLASSES_ROOT \ Typelib \ {0002E157-0000-0000-C000-000000000000046}

dit: {0002E157-0000-0000-C000-0000000000046}  vertegenwoordigt de "Guid" van de referentie. Op mijn computer is dit het 18e item in TypeLib

c) Voordat u de machtigingen wijzigt, moet u deze exporteren. Klik hiervoor met de rechtermuisknop op deze regel en in het contextmenu kies je het commando "Exporteren". We nodigen u uit om de directory te kiezen en een naam te geven voor de conservering. Je krijgt een . Reg die je kunt gebruiken als dat nodig is om terug te gaan... door erop te dubbelklikken.

d) Om de machtigingen te wijzigen, klikt u met de rechtermuisknop / command: Machtigingen / u selecteert: "Gebruikers" in het bovenste venster en in het onderste venster vinkt u onder de kolom "Toestaan" het vakje "Volledig beheer" aan

e) U sluit het venster met OK en u sluit het venster van de register-editor.

f) Moment van de waarheid, heeft dit uw probleem opgelost?

3 likes

Ik eindigde met het renitialiseren van mijn pc uit de fabriek, omdat solidworks, zelfs na alle manipulaties, nog steeds niet wilde openen, dus ik heb het opnieuw itialized en daar werkt het zoals voorheen, toch bedankt voor je antwoorden, goede voortzettingen

1 like