Wanneer ik een statische analyse uitvoerde in de module Simulatie, wordt er op sommige van mijn bestanden een venster geopend dat me vertelt dat SolidWorks zonder verdere uitleg niet meer werkt. Waar kan dit vandaan komen?
Bij voorbaat dank
Wanneer ik een statische analyse uitvoerde in de module Simulatie, wordt er op sommige van mijn bestanden een venster geopend dat me vertelt dat SolidWorks zonder verdere uitleg niet meer werkt. Waar kan dit vandaan komen?
Bij voorbaat dank
Hallo
Wat is de versie van Solidworks en is deze up-to-date?
Zo niet, door het met andere onderdelen te proberen, werkt de simulatie aan de andere kant?
Waarschijnlijk is het systeemgeheugen onvoldoende.
PC niet krachtig genoeg
De versie is up-to-date, het is SolidWorks 2014.
Ik heb vergelijkbare, maar iets minder complexe systemen die werken
We hebben een computer-pc, hoeveel stroom is er nodig als deze pc niet genoeg is?
Bedankt
Het kan dus inderdaad een geheugenprobleem zijn. Of probeer het bestand naar een ander formaat te converteren en de simulatie na het importeren opnieuw uit te voeren.
Anders, als je een ander station in de buurt hebt, probeer dan dit station te simuleren.
Hallo weer,
Een beetje in dezelfde stijl, het komt voor dat SolidWorks stopt met werken tijdens een statische analyse als ik de Force-eenheden wil wijzigen (ga van lbf naar newton) zonder reden, komt het ook van de pc?
Bedankt voor al je antwoorden
Nou, Solidworks 2016 en 2017 worden ondersteund door Windows 7, maar niet door Windows 8 ...
Ze zijn niet stabiel onder Windows 8 (Logisch gezien de hyper ontwikkelde OS....^^)
Maar onder Windows 10 werkt het normaal
Wat geeft de "Rx"?
Start menu / typ Rx en klik op Solidworks 2014 Rx.
Stel een diagnose om te zien of er geen probleem is met de hardware en installatie.