Hallo Zodra mijn simulatie is voltooid, bevind ik me met mijn onderdeel dat transparant is (zie foto bijgevoegd), hoe kan ik het weer in zijn oorspronkelijke staat terugbrengen? (als ik terugga naar het tabblad "model" is het nog steeds transparant)
Hallo, ik kan me niet herinneren dat ik zo'n probleem had, hoe ben je erin geslaagd om een transparante toestand in de simulatie te hebben? Is het niet de bedrade ronde die bij toeval wordt geactiveerd? ,
Bedankt voor je antwoord, ik ben bezig met wireframe-rendering in de assembly, ik kon het verwijderen door met de rechtermuisknop op de assembly te klikken in de build-boom = > componentweergave => standaardweergave Aan de andere kant, op mijn stuk, weet je waar het is?
klik op Weergave ==> Weergave ==> Modus voor gearceerde randen
De andere oplossing, als je je status vaak moet veranderen, is om mini-icoontjes in de werkbalk te zetten (ik gebruik dit voor de rendermodus waarin ik de randen tijdelijk verwijder)
Ah geweldig, heel erg bedankt! "Lijst van gelaste onderdelen" was in wireframe Aan de andere kant, kun je me uitleggen waarom wanneer ik de weergave verander in een wireframe of gearceerde afbeelding zoals jij of Zozo_mp me hebben verteld, het niets verandert aan de weergave van mijn kamer?
Dank je wel Lynk, ik heb er veel aan;) PS: Ter info, als je Windows 10: Shift + Windows + S hebt om lokale screenshots te maken, is het gemakkelijker:p