wanneer ik een onderdeel maak van Toolbox en ik breng er kleine wijzigingen in aan (bijvoorbeeld het vergroten van de diameter van het gat, of eenvoudige bewerking), sla ik het op in mijn assemblagemap (en niet in de Toolbox-archiefmappen) en toch maakt Solidworks na het opslaan en sluiten opnieuw een link met het lege gereedschapskistonderdeel (zonder mijn aanpassingen), Dus wat ik elke keer doe, is met de rechtermuisknop klikken, het onderdeel vervangen en hem de juiste locatie van het onderdeel vertellen...
Wat is het vreemd dat het op school zonder problemen werkt, het is gewoon thuis dat het mij overkomt...
Ik heb een vriend die hetzelfde probleem heeft, maar het is omgekeerd, op school werkt het niet en thuis zonder problemen. kort
Ik zou graag willen weten of iemand hetzelfde probleem heeft gehad? en Hoe de link tussen de assemblage en de toolbox te verbreken, zodat het naar het onderdeel in de door mij gewenste directory zoekt.
Probeer in de TollBox-configuratie te zoeken naar de opties die u hebt gecontroleerd voor het genereren van een component uit de toolbox (zie bijgevoegde afbeelding)!
Ik heb naar deze instellingen gekeken en ik heb alles hetzelfde als jij, ik ben nooit gekomen om met deze instellingen te spelen, ik heb gekeken naar de opties in SW, tabblad "Externe verwijzing", "Standaardsjabloon" en "Bestandslocatie", maar ik weet niet wat ik moet aanvinken / uitvinken
- Ofwel ga je naar solidworks, tool, option, drilling assistant/toolbox en vink je het vakje "Maak van deze map de standaard zoekmap voor toolbox componenten" uit
- Ofwel in de Toolbox-installatiemap, Data Utilities, heb je een programma met de naam sldsetdocprop.exe, je voert het uit, je kiest ervoor om de eigenschap te wijzigen in Nee en je definieert de bestanden of map waar je Toolbox-bestanden zich bevinden, dit zal het effect hebben van het "verwijderen" van de interne markering van het bestand waardoor SolidWorks het onderdeel herkent als een Toolbox-component.