Hallo, ik heb onlangs een tekening gemaakt met kader en titelblok en voor het eerst eigenschappen gebruikt voor annotaties. Vervolgens heb ik ook aangepaste eigenschappen gemaakt die perfect werken op het tekendocument. Echter, na het opslaan van het document als een sjabloon, zodra ik dit sjabloon wil gebruiken voor een andere tekening, worden mijn aangepaste eigenschappen niet weergegeven terwijl die van SW zichtbaar is. Waarvoor? En wat te doen? Hartelijk dank.
Heb je deze eigenschappen opgeslagen in de basismap?
En vergeet ook niet om een basiskaart en een plansjabloon te maken, want het is niet hetzelfde. (SLDDRW en SLDDRT)
Ja, ik heb de eigenschappen op de basiskaart gemaakt omdat de andere SW-eigenschappen in een nieuwe tekening verschijnen. Wat betreft het formaat, ik heb onder beide opgeslagen om een back-up te bewaren in geval van mogelijke wijzigingen.
Hartelijk dank.
Kunt u het achtergrondplan of model bijvoegen en het betreffende onroerend goed specificeren?
Geen zorgen, ik voeg het gebruikte achtergrondplan toe. Op een nieuwe tekening weten we hoe we de basiskaart kunnen veranderen met de nieuwe, maar zodra de reconstructie of de pagina wordt gewijzigd, verschijnen de aangepaste eigenschappen niet alsof ze niet bestaan.
a4_portrait_2020.slddrt
Sorry voor mij SW 2018, dus ik kan niet openen.
Maar als het je lukt om de 1e MEP functioneel te maken, maar wanneer je een andere pagina aanmaakt, werkt deze niet, dan betekent dit dat je je slddrt moet kopiëren in de map die wordt aangegeven in: Extra, opties, bestandslocaties, basiskaarten.
Of dat je slddrt-bestand niet functioneel is (eigenschap opgeslagen in het blad in plaats van de basemap bijvoorbeeld)
Wees voorzichtig, aangepaste eigenschappen worden opgeslagen in de documentsjabloon (drwdot of prtdot of asmdot) en worden weergegeven door de basiskaart.
De achtergrondkaart is slechts het visuele aspect.
Als je begint met een standaard SW-model en alleen de basiskaart wijzigt, is het normaal dat het niet werkt.
Kun je een onderdeel bijvoegen, de tekening die werkt, en een slddrt-bestand dat niet werkt?
Hoi allemaal.
Na de prijs te hebben betaald, is er een tijdlijn die moet worden gevolgd voor de modellen.
1 Maak uw eigen model met de basiskaart.
2 Sla de basiskaart op. (*.slddrt)
3 Sla het model op. (*.slddrw)
4 Laad de basiskaart opnieuw in het sjabloon (erg belangrijk om de FdP-overweging mogelijk te maken)
5 De sjabloon opnieuw opslaan
Vanaf dit punt kunt u het sjabloon gebruiken en het moet alle variabelen bevatten die u hebt gemaakt.
Hallo, nu werkt het zodra je het opent met het model. Door je methoden te volgen, is het perfect:) Zodra ik echter een tweede blad wil, vindt het niet direct het achtergrondplan, ik moet het in mijn documenten gaan zoeken. Wat te doen?
Hallo allemaal,
Volledig eens met @Todesco,
Ik zal eraan toevoegen dat je op het moment van stap 4 moet nadenken om de lay-outinstellingen voor de afdruk te controleren "Afdrukken -> lay-out" (lang leve de 4A staande pagina's die in A3 liggend worden afgedrukt :-) )
Evenals in de eigenschappen van het blad dat het project het gewenste project is (Europa / VS) en dat de labels van de weergave inderdaad "A" zijn
Voor het 2e blad moet u de locatie van de basiskaarten wijzigen:
Tools, opties voor bestandslocatie, basiskaarten.
Ik zou zelfs toevoegen om deze map als 1e in de lijst te zetten om geen problemen te hebben
Jerome
Heel erg bedankt voor je antwoorden, alles werkt heel goed:)