Hallo!
Ik ben een student aan de Kedge Business School in een managementschool in Master 1 jaar. Ik werk momenteel aan een groepsproject waarin hij ons heeft gevraagd om advies te geven aan industriële bedrijven (dit is een fictieve oefening, maar het is nog steeds fascinerend!) Ik besloot het type industriële bedrijven te kiezen dat zich bezighoudt met het bedenken, ontwerpen en vervaardigen van onderdelen, componenten en andere producten uit de geavanceerde technologie (luchtvaart, geautomatiseerd, ruimtevaart, nucleair, medische bewerking enz...
Ik zou graag willen studeren en (misschien!) advies geven , of het nu gaat om apparatuur, werkomgeving, manieren van werken of zelfs de interacties tussen mensen die op dit niveau van het bedrijf werken. Ik heb een grote hoeveelheid informatie weten te vinden over hoe en wat CAD/CAM en CAM/CAM werken en zijn, maar ik kan (voor veel bedrijven) niet vinden met welke CAD en CAM ze werken. Sommige bedrijven, zoals Technoplus Industries, hebben inderdaad op hun websites gepubliceerd welke programma's worden gebruikt bij het ontwerp en de fabricage, maar dit is niet voor iedereen het geval.
Hoe kan ik dit soort informatie krijgen (CAD en CAM gebruikt door bedrijven in de hierboven beschreven sector(en)?
Bedankt voor alle mogelijke hulp! :)