Skąd wiesz, z jakim CAD pracuje firma?

Witam!

Jestem studentem Kedge Business School w szkole zarządzania na poziomie magisterskim na 1 roku.  Obecnie pracuję nad projektem grupowym, w którym poprosił nas o pomoc konsultingową dla firm przemysłowych (jest to fikcyjne ćwiczenie, ale nadal jest fascynujące!) Zdecydowałem się wybrać rodzaj firm przemysłowych zajmujących się opracowywaniem, projektowaniem i produkcją części, komponentów i innych produktów z zaawansowanych technologii (aeronautyka, automatyka, kosmiczna, jądrowa, obróbka medyczna itp.

Chciałabym się uczyć i przynosić (być może!) porady, czy to w zakresie sprzętu, środowiska pracy, sposobów pracy, czy nawet interakcji między ludźmi pracującymi na tym poziomie firmy. Udało mi się znaleźć dużą ilość informacji na temat tego, jak i jakie działają CAD/CAM i CAM/CAM i są, jednak nie mogę znaleźć (dla wielu firm), z którymi CAD i CAM pracują. Rzeczywiście, niektóre firmy, takie jak Technoplus Industries, opublikowały na swoich stronach internetowych , jakie programy są używane przy ich projektowaniu i produkcji, ale nie dotyczy to wszystkich. 

W jaki sposób mogę uzyskać tego rodzaju informacje (CAD i CAM używane przez firmy z sektorów opisanych powyżej)?

Dzięki za wszelką potencjalną pomoc! :)

Witam.

Chcę ci powiedzieć... pytając firmy? To oni będą w stanie najlepiej Ci odpowiedzieć.

Twoje pytanie jest w zasadzie jak powiedzenie "skąd mam wiedzieć, z jakim edytorem tekstu pracuje mój sąsiad". Jeśli go o to nie zapytasz, to jest to bardzo skomplikowane, aby się dowiedzieć, patrząc na jego ostatnie dzieło ;)

5 polubień

Ogólnie rzecz biorąc, wszyscy duzi przewoźnicy lotniczy / konstrukcje samochodowe

Zderzyj się z Catią

@+

2 polubienia

W statystykach, według reklam rysownika, mamy:

1. SolidWorks 388

2. Katia 174

3. Pro E - CREO 109-46

4. Wynalazca 67

5. TOP Solidny 23

6. NX 16

7. SolidEdge 11

A w 2D Autocad 143

5 polubień

Dla Autocada mamy 664 ogłoszenia obejmujące wszystkie gałęzie biznesu