Het is mogelijk om pauzes tussen twee weergaven uit te lijnen, maar de optie is niet standaard geselecteerd!
Hoe kan deze standaard worden geselecteerd in het tekensjabloon?
Bij voorbaat dank
Het is mogelijk om pauzes tussen twee weergaven uit te lijnen, maar de optie is niet standaard geselecteerd!
Hoe kan deze standaard worden geselecteerd in het tekensjabloon?
Bij voorbaat dank
Het beste vind ik om een configuratie in 3D te maken
of zie deze link
http://www.mycadblog.fr/alignement-lignes-cassure-vue-mise-en-plan-solidworks/
@+
Hallo
Ik maak mijn eerste weergave met de breakouts en dan pas maak ik mijn geprojecteerde view en de laatste zal de breaklijnen uitgelijnd hebben.
Ik ben het echter eens met GT22 over de breukconfiguratie, die heel goed werkt, maar SW2016 vereist.
in uw configues
Niets weerhoudt u ervan om gebroken materiaalverhogingen te creëren
En verbind deze stukken via een constructielijn die je kunt verbergen
En zoals u weet, hoe u deze genoemde constructielijn kunt beperken via punten en lijnlengtes
Je eindigt met een stuk zoals je wilt
Een beetje gymmastiek, maar het werkt heel goed in elke versie
Het is een hack van + ;-).....; -)
@+ ;-)
Hallo
Ik denk niet dat het mogelijk is om het standaard te doen. Een macro zal dit waarschijnlijk gemakkelijk kunnen doen op alle weergaven van een tekening met een enkele klik, het enige wat u hoeft te doen is de macro te maken!
Edit: als het mogelijk is:
Het staat in Tools > Systeemopties > Tekenen > vink vervolgens het vakje "uitlijnen met bovenliggende afbeeldingen voor geprojecteerde weergaven" (of iets dergelijks) aan.
Dank you.PL
Ik kan de regel niet vinden in mijn opties... zie bijgevoegd PDF-bestand.
Ik zit in 2014 SP4 versie
Is dit iets nieuws in latere versies?
Bedankt
Hallo
Ik doe hetzelfde als TicTic "Ik maak mijn eerste weergave met de pauzes, dan pas maak ik mijn geprojecteerde weergave en de laatste zal de breuklijnen uitgelijnd hebben".
Je moet absoluut naar 2014 SP5 gaan, die veel bugs oplost!
Zie op de website van SolidWorks.
Hallo
Klik anders met de rechtermuisknop op de weergave om uit te lijnen en vink vervolgens Uitlijnen met de ouder aan.
Moge de kracht met je zijn.