Dat moet iedereen gezien hebben. Op de leveranciersbestanden, bijvoorbeeld deze pomp. Als je er met de muis overheen gaat, moet SW alle randen van de tekening laten verschijnen. Dit blokkeert de pc voor de tijd die nodig is om dit allemaal te berekenen (of zelfs tot het punt dat het crasht als je het gedurende deze tijd verduwt...). En dit is strikt voor niets. (Ik zet de onderdelen in elkaar)
Heeft u oplossingen, software-instellingen, opnameformaat?
Bedankt voor de "dynamische highlighting" track. Dit zou het probleem niet moeten oplossen, want dit hoogtepunt heb ik op andere delen nodig, het uitschakelen ervan zou tijdverspilling zijn om het ergens anders toe te voegen. Ik zal het morgen testen.
Bedankt, ik zal morgen de functieherkenning testen.
Een andere manier als je absoluut de dynamische surbillance wilt behouden (optie die ik zo snel mogelijk deactiveer): verbouw je motor met 2-3 basisfuncties om te voorkomen dat je de randen van de vinnen krijgt.
Het is misschien mogelijk om een macroknop te maken waarmee u niet naar het menu hoeft te gaan om de surbillance in of uit te schakelen.
Heeft u geprobeerd deze optie uit te schakelen: "systeemopties --> weergave --> Markeer alle randen van geselecteerde functies in de grafische weergave" (zie bijgevoegde afbeelding)? Je houdt de markering dynamisch, maar in plaats van alle randen van het onderdeel te laten zien, wordt het hele onderdeel gemarkeerd. Het kost veel minder tijd op het gebied van weergave.