Hoe verwijder ik deze regels op SolidWorks?

Hallo, om een stirling-motor  te ontwerpen, zou ik deze graag willen modelleren op SolidWorks.  Om dit te doen, gebruikte ik bestanden in DXF-vorm die ik eerder heb geconverteerd met Meshlab, zoals een van je berichten adviseerde. Het eindresultaat is echter nogal vraatzuchtig in het geheugen en moeilijk te gebruiken. Ik had graag willen weten hoe ik al deze blauwe lijnen kon verwijderen, zodat ik een volledige schets had.

Dank u voor uw antwoord

capture_decran_13.png

Hallo @ewen.henry 

Uw bijgevoegde afbeelding niet kunnen zien

Ik denk dat je blauwe lijn

zijn oppervlaktefouten 

Als dit het geval is, hoeft u alleen maar de oppervlakken aan elkaar te naaien om een enkel oppervlak te verkrijgen

Kijk in de Feature Manager voor het aantal oppervlakken

@+

2 likes

Hallo

Voordat u de oplossing van gt22 uitvoert, moet u het 3D-model opnieuw laden door de "3D-interconnect" uit te schakelen in "systeemoptie / importeren".

Vriendelijke groeten

Bedankt voor je antwoord, maar hoe kan ik deze oppervlakken naaien?

1 like

Maar gezien de vorm van het onderdeel zou het gemakkelijker en sneller zijn om het direct in SW-formaat te modelleren.

Het is oké, het is me gelukt om eruit te komen, bedankt voor je hulp!

Ik begrijp het niet, ik heb een bericht ontvangen waarin staat dat ik moet worden geïdentificeerd als de beste rust

En het is @d. Roger's antwoord dat wordt weergegeven?

persoonlijk ben ik er niet tegen ;-)

maar ik vind het verbazingwekkend????

Vooral omdat er geen bericht is dat het genoemde antwoord downgraden

@+

@gt22 kreeg ik ook een bericht dat ik was geïdentificeerd als het beste antwoord... Het zou interessant zijn om te weten wat de manipulaties van Ewen.Henry waren die hiertoe leidden...

Vriendelijke groeten

2 likes