Hoe verwijder ik achtergronden?

Hallo

Onder Solidworks composer heb ik een achtergrond met het "DS CATIA Composer" logo (zie foto). Het behoort niet tot de grond (noch tot de schaduw, noch tot de spiegel, noch tot het raster).

Ik kan het niet verwijderen en het verschijnt op alle extracties (afbeeldingen, video's...).

Weet jij hoe je deze achtergrond kunt verwijderen? 

Dank u voor uw hulp,

Vriendelijke groeten

Hallo.

Ik heb geen toegang om te bellen. Uit het hoofd moet je:

Ga naar het paneel "Samenwerking" in het linkervenster, selecteer "Omgeving" en vervolgens "Grond", u kunt het DS-logo deactiveren of een ander logo plaatsen. 

Cdlt

Hallo Yannick,

Bedankt, hoewel, het behoort niet tot de grond. Alle vloercomponenten zijn gedeactiveerd...

Cdlt,

Ik ben er vrij zeker van dat er een vinkje in het grondtabblad staat om het logo te verwijderen.

Ik was al een tijdje op zoek om deze te verwijderen.

Vanavond kijk ik naar de componist en stuur ik je een afbeelding.

Yannick

Ik wil, dank je:)

hier is de link waarop ik heb gevonden hoe ik het DS-logo kan verwijderen

https://www.javelin-tech.com/blog/2020/02/changing-solidworks-composer-viewport-ground/

Hallo Yannick,

De achtergrond die ik heb is onafhankelijk van de G. Bijgevoegd de bodemparameters.

Ik weet niet of het specifiek is voor de versie of de installatie, maar het is onmogelijk om deze achtergrond te verwijderen...

Cdlt,

arriere_plan.jpg

Hallo Arthur L

De vermelding "Trial Edition" verschijnt op het watermerk van de achtergrond, dus je hoeft waarschijnlijk niet verder te zoeken naar de oorsprong en waarom er geen optie is om er vanaf te komen.

Vriendelijke groeten

Hallo Sylk,

Dank u voor deze verduidelijking. Het geeft een vreselijke weergave, maar als we het niet kunnen verwijderen, zullen we het aanpakken.

Veel succes en bedankt allemaal voor jullie deelname.

Cdlt,