Hoe de "poot" -functie in evenwicht te brengen

Hoi allemaal

Op een plaatwerkonderdeel moet ik een "Been"-functie symmetrieën, maar het probleem is dat deze functie integreert in een reeds bestaand lichaam (logischerwijs is een been een toevoeging aan iets bestaands).  De symmetrie van de functie werkt niet, dus ik doe een symmetrie van het lichaam, maar ineens is het hele lichaam symmetrisch terwijl ik alleen het been wil.

Ik heb geprobeerd een scheidslijn te maken, maar het blijft het hele lichaam selecteren, omdat de scheidslijn slechts op één oppervlak werkt.

We zouden in staat moeten zijn om dit lichaam in tweeën te scheiden, maar hoe? ?

Help me alsjeblieft...

Vertion 2014 en 2016 selecteer gewoon een plan en de tabfunctie en het werkt.

Cool, maar het werkt niet op mijn stuk. Ik wil er graag op wijzen dat het een kamer is met veel functies.

Wat zou de realisatie van de functie in de weg kunnen staan? Ik begrijp het niet...

Zoals je zegt, denk ik dat het feit dat het gewoon een lichaam is. Ik denk dat de enige oplossing zou zijn om een beenfunctie opnieuw uit te voeren, zonder symmetrie.... sorry, maar voor mij zou het het gemakkelijkst zijn en ik zie geen andere oplossing?

Fijn weekend

G.

Hallo

Kunt u uw bestand bijvoegen zodat wij het kunnen zien en testen kunnen doen???

Nee, ik kan het bestand niet bijvoegen. Dus ik heb het been opnieuw gedaan om te voorkomen dat ik symmetrie moet gebruiken , maar de dag dat je een zeer complex been moet symmetrieën, zou het goed zijn om te weten hoe je dit probleem kunt oplossen.

Heb je geprobeerd een cirkelvormige herhaling van de pootfunctie uit te voeren?

2 likes

Het makkelijkst voor mij via uw aanvraag

Dat omvat niet in termen van de

maar het is niet erg ;-)

Je doet je lichaamsherhaling met de functies 

Je verbreekt de banden

En je maakt een verheffing van materie op het deel van het lichaam dat je niet interesseert

En je bewaart je stuk dat overblijft met een nieuwe naam

@+ ;-)

1 like

Hallo

Je hebt verschillende opties, waaronder deze:

- Voeg deze functie niet samen voordat de symmetrie is

- Gebruik een vlak en de snijfunctie om 2 lichamen te maken en doe dan de symmetrie 

Dan moet je de lichamen samenvoegen om slechts één stuk te hebben.

3 likes

Misschien is de plek waar je je symmetrie wilt doen ook niet helemaal symmetrisch.

Om in de 2016 te controleren is er een tool (in de symmetrie check tool)

Anders geen ander idee dan voorgesteld

1 like

Hallo

Kunt u het onderdeel plaatsen?

2 likes

De rust van het weekend zal gunstig zijn geweest.

Ik kwam om de gevonden oplossing vanmorgen te publiceren, maar a.leblanc gaf  het in de tussentijd. Inderdaad, bij het bewerken van de functie "Bent/Leg Base Sheet", hoeft u alleen maar het vakje "Resultaat samenvoegen" uit te vinken om de twee lichamen gescheiden te houden en dus alleen het gewenste deel te kunnen herhalen.

Dank u allen voor uw hulp,

Guillaume

1 like