Op een plaatwerkonderdeel moet ik een "Been"-functie symmetrieën, maar het probleem is dat deze functie integreert in een reeds bestaand lichaam (logischerwijs is een been een toevoeging aan iets bestaands). De symmetrie van de functie werkt niet, dus ik doe een symmetrie van het lichaam, maar ineens is het hele lichaam symmetrisch terwijl ik alleen het been wil.
Ik heb geprobeerd een scheidslijn te maken, maar het blijft het hele lichaam selecteren, omdat de scheidslijn slechts op één oppervlak werkt.
We zouden in staat moeten zijn om dit lichaam in tweeën te scheiden, maar hoe? ?
Zoals je zegt, denk ik dat het feit dat het gewoon een lichaam is. Ik denk dat de enige oplossing zou zijn om een beenfunctie opnieuw uit te voeren, zonder symmetrie.... sorry, maar voor mij zou het het gemakkelijkst zijn en ik zie geen andere oplossing?
Nee, ik kan het bestand niet bijvoegen. Dus ik heb het been opnieuw gedaan om te voorkomen dat ik symmetrie moet gebruiken , maar de dag dat je een zeer complex been moet symmetrieën, zou het goed zijn om te weten hoe je dit probleem kunt oplossen.
Ik kwam om de gevonden oplossing vanmorgen te publiceren, maar a.leblanc gaf het in de tussentijd. Inderdaad, bij het bewerken van de functie "Bent/Leg Base Sheet", hoeft u alleen maar het vakje "Resultaat samenvoegen" uit te vinken om de twee lichamen gescheiden te houden en dus alleen het gewenste deel te kunnen herhalen.