Hallo, de vraag zit in de titel.
In de vorm van "afnemende configuraties", maar zonder een nieuw bestand aan te maken.
Ik wil alleen de specifieke eigenschappen van elke configuratie bijwerken.
Bedankt
Hallo, de vraag zit in de titel.
In de vorm van "afnemende configuraties", maar zonder een nieuw bestand aan te maken.
Ik wil alleen de specifieke eigenschappen van elke configuratie bijwerken.
Bedankt
Hallo
Als abonnee van myCADservices Premium heeft u toegang tot de myCADtools-suite.
In de tool "Integratie" hoeft u alleen maar een bewerking aan te maken op uw actieve document (onderdeel of assemblage) of op een lijst met documenten.
Vriendelijke groeten
Precies, mijn vraag gaat over "Integratie" (zie de titel).
Maar het is duidelijk dat het hulpprogramma u niet toestaat om alle configuraties van een onderdeel te verwerken.
Trouwens, door te zoeken in de meanders van de mycadtools-hulp, kwam ik het tegen ... Dus ik denk dat dit nog niet mogelijk is.
Het is zonde om voor elke configuratie nieuwe bestanden te kunnen maken, maar simpelweg niet alle configuraties van een component te kunnen laden!
Hallo
Uw screenshot gaat over de wijze van selecteren van de te verwerken documenten waarop bewerkingen kunnen worden uitgevoerd.
In uw geval "Ik wil alleen de specifieke eigenschappen van elke configuratie bijwerken.", hoeft u alleen maar een actie te maken met de bewerking "Elke configuratie opnieuw opbouwen", deze bewerking zal uw specifieke eigenschappen van de geselecteerde bestanden bijwerken.
Deze functie is toegevoegd sinds de myCADtools 2021-release. Als u een eerdere versie gebruikt, nodig ik u uit om deze bij te werken (Setup myCADtools 2022 SP0) als u deze functie wilt hebben.
Vriendelijke groeten
Dank u voor uw antwoord. Sterker nog, ik denk dat ik me slecht heb uitgedrukt en dat het ingewikkelder is dan dat.
Om specifieker te zijn, wat ik wil doen, voor elk onderdeel in mijn selectie:
- bepalen of er een of meer configuraties zijn (dat kan ik doen)
- Als er meerdere configuraties zijn, maak dan nieuwe eigenschappen in elk van hen, inclusief een die verband houdt met de configuratienaam
Als ik me niet vergis, zal het opnieuw opbouwen van elke configuratie (ik had deze actie gezien) me niet in staat stellen om te doen wat ik wil.
Daarom lijkt de optie in mijn screenshot de juiste voor mij, toch?
Ik heb naar de andere hulpprogramma's gekeken, maar ik heb de indruk dat geen enkel hulpprogramma in de mycadtools-suite momenteel in staat is om te reageren op de eigenschappen van alle configuraties van een component.
Hallo, ik zou graag willen weten of iemand een oplossing voor dit probleem heeft gevonden? Ik zit in precies hetzelfde geval.
Hallo
Ik gaf het op nadat Visiativ geen oplossing voor mij vond met MyCadTools.
Sindsdien heb ik niet meer getest, misschien kan het met de nieuwste versies?