Hallo
Ik zou graag mijn Solidworks-bestanden willen kunnen openen vanuit mijn edrawing smartphone-applicatie, maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken.
Bedankt
Hallo
Ik zou graag mijn Solidworks-bestanden willen kunnen openen vanuit mijn edrawing smartphone-applicatie, maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken.
Bedankt
iOS of Android?
Hallo
Ik heb wat onderzoek gedaan en was in staat om zijn:
eDrawings Pro voor iPad stelt u in staat om eDrawings-bestanden, maar ook onderdelen, assemblages en tekeningen in native SolidWorks-formaat te bekijken. Naast de visualisatie die de standaardversie mogelijk maakt, maakt de Pro-versie dynamische secties, afstandsmeting, het maken en opslaan van annotaties, enz. mogelijk.
Met eDrawings voor iPad kunt u ook bestanden in DWG- en DXF-formaat bekijken.
Voor de goede orde, eDrawings is een communicatietool voor productontwerp voor het delen van representaties van zowel 2D-plannen als 3D-modellen . Het elektronische gegevensformaat van eDrawings-bestanden is sterk gecomprimeerd om eenvoudige verzending per e-mail mogelijk te maken.
Ook beschikbaar op dit eDrawings portaal voor iPad (standaard versie)
Hier is de link: hier
Dus als het een iPad is, moet je toegang hebben tot een opslagruimte waar de bestanden zich bevinden. een Dropbox kan het probleem oplossen.
Er zijn ook wifi-harde schijven die verbinding maken met het apparaat om de inhoud te lezen.
De eenvoudigste manier is om het bestand per e-mail naar het apparaat te sturen en het te lezen met edrawing
http://www.edrawingsviewer.com/ed/faq.htm
Per e-mail ...
@flavie
Ter informatie: als je jezelf als het beste antwoord beoordeelt door deel uit te maken van het antwoord van iemand anders, verdien je geen punten en hij ook niet.
Nou oké, ik worstel op dit moment voor het minste punt, want ik heb een koffiezetapparaat nodig en ik mis 200pt.... ;-)
Helemaal agree@Gerald !!! Niet voor het koffiezetapparaat, maar voor het principe!
Niet erg ondersteunende geest dat alles...