Beide platen zijn > 70 mm dik en om de connector te kunnen solderen heb je schaalelementen nodig
Is er een truc? of moeten we de simulatie doen door de kraal in 3D weer te geven en door een gaas op een volumedeel te gaan
cordon.pdf
Beide platen zijn > 70 mm dik en om de connector te kunnen solderen heb je schaalelementen nodig
Is er een truc? of moeten we de simulatie doen door de kraal in 3D weer te geven en door een gaas op een volumedeel te gaan
Er is een zeer goed uitgevoerde tutorial in de tutorials van SolidWorks Simulation Premium.
Hallo kjarrier,
Als ik het goed begrijp, zijn uw onderdelen platen van 70 mm dik?
Om uw lasnaden op simulatie te maken, moet u ten minste één van de onderdelen in de schaal of in plaatwerk passeren.
De lasrand van het eerste deel moet ook volledig op het oppervlak van het tweede te lassen onderdeel liggen.
Hallo
Voor 70 mm dik plaatwerk denk ik niet dat een enkel snoer genoeg is, tenzij het de echte behoefte is van @ KJarrier.
Ik merkte niet dat Solidworks, en nog minder Solidworks premium simulatie, wist hoe ze overlappende koorden moesten maken. Het is echter mogelijk dat ik de informatie over deze mogelijkheid niet had.
Vriendelijke groeten
Zo is het lassen van een geschouderde as op een plaatwerk onmogelijk met SW premium, maar wordt het mogelijk met SW premium Pro.