Ik klik op het gedeelte links van het gedeelte "Naam" om alles uit te vinken en selecteer wat ik nodig heb, vervolgens verander ik de naam in "Opslaan als naam" die, zodra de naam is gewijzigd, in het groen verschijnt en vervolgens heb ik het opgeslagen.
Wees voorzichtig met het ontwikkelen van de kleine "+" die onderdelen bevatten die soms worden gecontroleerd, maar normaal gesproken geen probleem zijn.
Het was vooral duidelijk ... het was gewoon om te bevestigen, ik zal het proberen met de volgende en ik hou je op de hoogte, maar ik vind het zonde als het de enige mogelijkheid is om een correcte samenstelling te hebben ZIpper om opnieuw te ritsen ... Bugs solidworks qd je houdt ons ... In plaats van constant Solidworks 2014-2015-2016 versies te maken ... beter de Solidworks-versie maken en benoemen... Eindelijk stabiel ^^ lol
Nee, het wil niet echt zeggen dat het de enige haalbare oplossing is, maar het is om te controleren of het niet afkomstig is van een slechte padinstelling of een naamprobleem.
Het is nogal verrassend. Door de elementen uit te vinken die ik niet wilde exporteren .... Nou, ze zijn niet geïmporteerd!
Zou je niet per ongeluk bovenaan opnieuw hebben gecontroleerd (alles selecteren)? Of de tekeningen achteraf toevoegen? Want in dit geval selecteert hij alles in zijn eentje!
Even ter verduidelijking: als je coins uitvinkt maar ze hebben links naar aangevinkte coins, dan worden ze alsnog verwijderd. Wat uiteindelijk logisch lijkt.
Voorbeeld: als je 3 onderdelen hebt, A, B en C in een assemblage 01 en B heeft ontwerpkoppelingen met A.
Als je een takeaway comp van 01 maakt door alleen B en C aan te vinken , wordt A nog steeds weggehaald vanwege de links naar B...