Hallo
Allereerst, sorry als de vraag al is gesteld, mijn onderzoek is niet succesvol geweest en ik kan geen bevredigende bronnen vinden in de SW-hulp.
Ik heb een "moer" -gedeelte, met verschillende configuraties (M6, M8, M10, enz.).
Ik wil er graag een intelligent onderdeel van maken, zodat de software automatisch de juiste configuratie kiest. Wat me lukt dankzij de "auto-size" optie van de "nut" slimme component die ik heb gemaakt. De geplaatste moer komt dus overeen met de grootte van het gekozen gat. Tot dusverre goed!
Nu zou ik graag willen weten of het mogelijk is om er een dynamische functie van te maken: dat wil zeggen, een verandering in de grootte van het gat verandert automatisch de configuratie van de moer om deze de juiste maat te geven.
Bij voorbaat dank, en nogmaals sorry als dit een vraag is die al is behandeld
1 like
Hallo
De vraag is interessant; Het is jammer dat er nog geen antwoord is.
Na een basistest (een plaat met een M10 + een ToolBox-schroef die zichzelf configureert bij het inbrengen); als ik de diameter van het schroefgat verander in M20, is de schroef niet direct. U moet uw M20-configuratie met de hand wijzigen.
Misschien kunt u dit met een macro automatisch doen?
1 like
Anders moet je door "Smart Fastener" gaan, wat een andere logica is voor het instellen van de schroeven.
1 like
Het ideaal is om de "Montagefunctie" te gebruiken en dus de verzinkingen en kranen direct in de assemblage te maken (in de context) en de bevestiging direct in deze functie te zetten (dus de "Smart Fastener" in automatisch).
De schroeven volgen de evolutie van de modificaties van de Ø van tappen.

2 likes
Hallo
Dank u voor uw antwoord!
De oplossing voor de montagefunctie zou waarschijnlijk moeten werken, maar ik heb helaas niet de gereedschapskist en Smart Fastener; Is het echt een interessante module?
Ik kan in dit geval naar een macro kijken.
Nogmaals bedankt!
1 like