INTELIGENTNE KOMPONENTY - Twoje zastosowanie

Cze wszystkim

Tworzę to małe forum, aby każdy mógł dać mi swoje zastosowanie i punkt widzenia w odniesieniu do inteligentnych komponentów SOLIDWORKS.

Ponieważ chcę to ustawić w naszym biurze projektowym.

Dla jednego z naszych klientów mamy podzespoły elektroniczne do wszczepienia w pomieszczenia, dzięki czemu tworzymy obudowy/krany itp... Nadaje się do każdego elementu.
Zadania, które są bardzo powtarzalne i dlatego można je usunąć za pomocą inteligentnych komponentów "In Theory".

W tej chwili jestem nowy w tej dziedzinie, mogę skojarzyć funkcje i komponenty z inteligentnym komponentem, ale nie mogę zdać sobie sprawy z dodawania automatycznych wiązań.

Czekam na twój powrót,

Miłego dnia

Wydaje mi się, że to okrągły element.
W przypadku ograniczeń automatycznych możliwe jest tylko 1 ograniczenie z pamięci.
Tak więc dla przykładu (zbliżonej do okrągłego czujnika) musisz wybrać tą krawędź, aby zadziałała:

1 polubienie

Witaj @sbadenis ,

Ojej, pojedyncze ograniczenie to za mało w przypadku elementu (na załączonym zdjęciu).

Musi być jakaś sztuczka, żeby wszystko robiło się automatycznie?

Być może powiedziałem jakieś bzdury:
https://help.solidworks.com/2019/French/SolidWorks/sldworks/c_Mate_References_Overview_SWassy.htm
Z drugiej strony, moja technika rzeczywiście działa bardzo dobrze, bez odniesienia do ograniczeń, które można dodać do drugiej części.
W Twoim przypadku mam nadzieję, że inny członek przyniesie Ci przyjemniejsze rozwiązanie.
I przykład:
https://help.solidworks.com/2019/French/SolidWorks/sldworks/c_example_mate_reference_multiple_entities.htm

1 polubienie

Świetnie, dziękuję za odpowiedzi @sbadenis .

Czy masz opinię na temat zastosowania inteligentnych komponentów?

Osobiście unikam wszystkiego, co jest związane z montażem (usunięcie związane z częścią, inteligentny komponent...), ponieważ powoduje to spowolnienie montażu. (a potem na dużych zgromadzeniach jest to nie do zniesienia)