Compositie nam afstand van een configuratie

Hallo allemaal,

Mijn vraag is de volgende: ik heb een assembly gemaakt onder solidworks met veel configuratie en ik wil graag in meerdere bestanden configuratie voor configuratie exporteren.

Kortom, ik wil een compositie maken om mee te nemen, anders zou ik hebben dat de configuratie geëxporteerd wilde worden.

Fijne dag en bedankt voor je toekomstige antwoorden.

1 like

Verander gewoon elke keer zijn naam en sla deze op

en je zult zoveel mogelijk diff-configuraties hebben

@+ ;-)) 

1 like

Hallo, ik denk niet dat je dat kunt met een compositie om mee te nemen, aan de andere kant kun je door een e-tekening te maken alle configuraties kiezen of slechts één.

1 like

Hallo

Het zal mogelijk zijn met een macro (maar het vereist VBA-vaardigheden en tijd), je kunt je laten inspireren door deze:

http://www.forum-cao-3d.fr/api-questions/macro-de-composition-a-emporter-t11454.html

De gebruiksaanwijzing is: 

status = swPackAndGo.SetDocumentSaveToNames(pgSetFileNames)

2 likes

Je hebt ook een macro om de configuraties van het onderdeelbestand te scheiden voor inspiratie, beschikbaar op de cadware utilities-site.

Het beste is om een deel te maken met alle configuraties en vervolgens een plan te maken met verschillende vellen die configuratie voor configuratie in beslag nemen.

Een bestand, een plan, alle configuraties komen samen. Het enige wat u hoeft te doen is kiezen welk vel u wilt afdrukken voor deze of gene configuratie.