Ik wil een leverancier een deel van mijn algemene vergadering sturen met behulp van de functie "meeneemsamenstelling".
Een groot deel van de assemblage is echter niet nuttig voor de leverancier en ik zou graag willen weten hoe ik al deze informatie niet kan opslaan. Er is de boomstructuur wanneer je het paneel "compositie om te gaan" opent, maar met de hoeveelheid onderdelen in de assemblage zou het erg illusoir zijn om erin te slagen de componenten te selecteren die ik wil delen zonder te vergeten of er te veel te plaatsen.
Dus ik wilde weten of er een "visuele" methode was (door de componenten te verbergen of door te isoleren) om alleen de elementen te selecteren die me interesseren.
Als u de samenstelling om mee naar huis te nemen doorneemt, kunt u bepaalde onderdelen van uw assemblage selecteren, maar wanneer uw leverancier de assemblage opent, zal hij ontbrekende onderdelen hebben die grijs worden weergegeven.
Maak er anders een IGES- of STEP-formaat van door de onderdelen die u wilt verbergen in een verwijderingsstatus te plaatsen voordat u de STEP of IGES genereert
Nou, ik heb een methode gebruikt die waarschijnlijk niet erg katholiek is...
Ik verstopte de elementen die ik niet wilde in mijn take-away compositie en vervolgens:
ctrl A (alles selecteren) > klik met de rechtermuisknop in de boom > de selectie om te keren > verwijder > compositie om mee naar huis te nemen.
Het is niet erg "schoon", maar het doet zijn werk ^^
Natuurlijk had ik eerder onder opgeslagen om niet het risico te lopen het originele bestand te "beschadigen".
Aan de andere kant werkt het niet om een onderdeel in een subassemblage te selecteren, het selecteert noodzakelijkerwijs de volledige subassemblage en er is geen sprake van het verwijderen van onderdelen uit de subassemblage met het risico deze in het originele bestand te beschadigen
Ja, ik heb naar de tutorial gekeken, ik weet niet of ik het in mijn situatie kan gebruiken, maar ik ga ernaar kijken omdat het echt praktisch lijkt te zijn voor grote assemblages (zoals in mijn geval)
Nou, ten slotte is het niet zo praktisch om de take-away composities te maken, niet alleen om ALLES te exporteren wat in de boom zit, inclusief de verborgen of geperste onderdelen, het herstelt ook alle onderdelen waarmee er een link is, dat wil zeggen dat als de assemblage een beperking heeft tot een onderdeel of een assemblage van een hoger niveau, Hij zal deze assemblages ook exporteren ...
In mijn geval werk ik aan boten, ik wilde het "stuursysteem" exporteren naar mijn leverancier zodat hij zijn roersector kan integreren, maar mijn stuursysteem is gepositioneerd ten opzichte van een schot van een "timmerwerk" -assemblage en ten opzichte van de "romp" en het "dek", Het gevolg was dat al deze kleine mensjes in het samenstellingsdossier voor thuisgebruik belandden. Afgezien van het feit dat het dossier een ton weegt, is er veel "vertrouwelijke" informatie die de leverancier niet hoeft te weten.
Hoe dan ook, ik ga een stap doen en dat is het... Het zal me wat meer werk laten doen om het deel dat hij me zal sturen te herpositioneren, maar hey ...
Ik blijf naar de speedpack kijken, voorlopig ben ik niet zo goed.