Hallo
In de onderstaande links zie ik dat de referentiewijziging slecht is gedaan voor de simulaties.
http://www.lynkoa.com/store/mycadfr/kb/solidworks/piece-assemblage-mise-en-plan/changement-incorrecte-de-reference-dans-composition-a-emporter.html
Is het mogelijk dat het hetzelfde doet voor complete assemblages?
Ik wil graag machineassemblages migreren naar de EPDM-kluis.
Om dit te doen, neem ik een project, ik maak een compositie om mee te nemen en ik stop de tekeningen erin.
Allereerst, wat betekent geneste weergave of platte weergave in de linkerbovenhoek van het Compositie om te gaan-venster?
Is het normaal dat ik bij het maken van de take-away samenstelling van een assemblage assemblages aantref die in principe geen relatie hebben met mijn hoofdassemblage.
Ik zie assemblage 70 in mijn hoofdassemblage in het Take-Home Composition-venster, maar in mijn open assemblage in Solidworks kan ik het niet vinden.
Dus ik begrijp niet hoe hij het voor elkaar krijgt om deze 70-montage te nemen als ik hem niet kan zien.
dus als ik mijn take-away samenstelling heb gemaakt, en ik open het geheel waarvan ik de take-away samenstelling heb gemaakt en in de kluis heb geplaatst, dan gaat deze altijd op het netwerk met een toegangslink L/... terwijl alles op de C/.... staat
Begrijp je iets?
Bij voorbaat dank