Begrijp niet waarom het niet werkt

het zuigt een Max de site

forceer om elke keer te verhuizen op iOS 

Beantwoorde  vragen op  weergegeven vragen

maar geen  echte antwoorden op de communicatiedraad

een oneindige hoeveelheid tijd om bijlagen in de berichten te plaatsen

Vragen gesteld maar ontoegankelijk 

enz........

Ik stop daar, het is super saai geworden

@+;-(

5 likes

Het is duidelijk dat ik de laatste tijd veel aan het afluisteren ben :-[:-[:-[:-[

2 likes

Hallo gt22,  

Het spijt me te horen van dergelijke ongemakken;  

Kunt u mij meer vertellen over de ondervonden problemen om deze bugs op te lossen? 

We zullen ons best doen om dit op te lossen!

Bedankt 

Hallo

Van mijn kant:

Het invoegen van afbeeldingen voorkomt vaak bugs

Het inbrengen van PJ duurt erg lang en crasht vaak

Vaak: Kan een reactie niet publiceren ondanks meerdere pogingen

Het forum is stabieler op Edge. Dit  is niet het geval bij Mozilla, Internet Explorer en Opera

Werkt erg slecht op mobiele telefoon

CDLT

1 like

Voor mijn deel onder firefox (78.0.2 ->up-to-date) +W10 geen problemen. Een paar verbroken verbindingen een of maximaal 2 keer per week.

Geen probleem voor de afbeeldingen van mijn kant, maar ik heb links naar https://i.imgur.com die ik rechtstreeks krijg met ShareX, mijn gratis software voor het vastleggen van schermen.

1 like

Hallo Yannick.petit, sbadenis, 

Bedankt voor uw feedback, uw mening is altijd welkom om het platform te verbeteren! We zullen ons best doen om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen, 

Ik wens je een fijne dag, 

Goedenavond!

Dezelfde symptomen en ongemakken als mijn collega's.

Er is echter veel voor nodig om ze chagrijnig te maken

Dank je wel Coralie ;-)

2 likes

Hallo Coralie,

Leuk je te ontmoeten en je welkom te heten bij Mycad,...

Ja inderdaad van mijn kant de bijlagen, je kunt er niet meer dan één bijvoegen, je moet een bericht herschrijven om een ander te sturen.

Ja, soms bugt het net als elke andere software, ...

Dat is @.

AR.

3 likes

Ik heb waarschijnlijk net de update, ook ik heb nu het recht op de bugs:

Toon 5 antwoorden:

En toch:

En zonder via een externe fotohost te gaan, stond hij me niet toe dit antwoord te posten.

Mooie verbetering! ;-)

Goedemorgen

Wat de bijlagen betreft, moeten we ook van de gelegenheid gebruik maken om de kleur van de grijs-witte  overdrachtssleutel te wijzigen en deze beter zichtbaar/leesbaar te maken.

Bij voorbaat dank.

"2e poging^^ " (crash en geen rekening houdend met het bericht)

Goedemorgen

Dus ik zei, wat bijlagen betreft, om van de gelegenheid gebruik te maken om de kleur van de overdrachtsknop te wijzigen, omdat witte tekst op een lichtgrijze achtergrond is... Onzichtbare :)

Bij voorbaat dank.

test

Bewerken; het lijkt weer te werken,

Dus 3e poging^^

Ik zei, voor de overdracht van bijlagen, om de kleur van de knop te wijzigen zodat deze leesbaar en zichtbaar is. (Witte tekst op een lichtgrijze achtergrond is niet geweldig^^)

Bij voorbaat dank.

5 likes

Hallo FUZ3D

Bedankt voor je feedback! Alle aanbevelingen zijn welkom! :)

Lekker eind van de dag, 

1 like

Hallo

Ik begrijp niet waarom het niet werkt als ik een vraag wil stellen.

Alolrs, hier is mijn vraag:

Hoi allemaal

Ik heb mijn twijfels over een antwoord op de vraag "Algemeen gebruik van Solidworks.

Het antwoord is ja voor een exploded view voor een onderdeel, daar heb ik een twijfel, voor een montage is het ok voor mij voor zover ik weet.

Bedankt voor het verduidelijken van mij over dit onderwerp. Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten.

AR.

PS: Zie bijgevoegde screenshot.

2020-08-12_091338.jpg

Hallo

Waarom werkt het niet?

Zie screenshot.

Dank u voor uw hulp.

@+.

AR

2020-08-12_093911.jpg
1 like

Hallo AR, 

Dit is blijkbaar een bug als gevolg van de CAPTCHA-detector, heb je geprobeerd je pagina opnieuw in te stellen ..? Ik geef nog steeds de informatie aan mijn kant door.  

Ik heb je vraag ook doorgestuurd naar de support die zo snel mogelijk een antwoord zal geven, 

Ik hou jullie op de hoogte van hun reactie:)

Coralie 

1 like

Puntprobleem, ook al maakt het niet meer uit ;-)

Vandaag 2 mensen die we leuk vinden mijn antwoord 

dus in theorie 2 vind ik het leuk

maar slechts 1 echte poster 

Vraag waar zit het probleem 

@+

Hallo gt22, 

Vreemd inderdaad... Ik neem nota van al uw problemen en meld ze zo snel mogelijk! Bedankt voor je deelname aan de verbeteringen van het platform;) 

Fijne dag 

Coralie 

Hallo AR, 

Natuurlijk kunt u de exploded view gebruiken in een assemblage, wat op de werkvloer erg handig kan zijn om een assemblageorder voor onderdelen begrijpelijk te maken.

In een kamer is het gebruik ervan echter meer dan beperkt, maar niet onmogelijk.

Vriendelijke groeten

Alexander

pasted_image_at_aug_12_2020_11_34_am.png

Hallo Alexandre,

Voor het deel dat ik niet begrijp, behalve als het een multibody-stuk is, is dat? Wat bedoel je?

@+.

AR