Voor mijn deel onder firefox (78.0.2 ->up-to-date) +W10 geen problemen. Een paar verbroken verbindingen een of maximaal 2 keer per week.
Geen probleem voor de afbeeldingen van mijn kant, maar ik heb links naar https://i.imgur.com die ik rechtstreeks krijg met ShareX, mijn gratis software voor het vastleggen van schermen.
Bedankt voor uw feedback, uw mening is altijd welkom om het platform te verbeteren! We zullen ons best doen om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen,
Wat de bijlagen betreft, moeten we ook van de gelegenheid gebruik maken om de kleur van de grijs-witte overdrachtssleutel te wijzigen en deze beter zichtbaar/leesbaar te maken.
"2e poging^^ " (crash en geen rekening houdend met het bericht)
Goedemorgen
Dus ik zei, wat bijlagen betreft, om van de gelegenheid gebruik te maken om de kleur van de overdrachtsknop te wijzigen, omdat witte tekst op een lichtgrijze achtergrond is... Onzichtbare :)
Ik zei, voor de overdracht van bijlagen, om de kleur van de knop te wijzigen zodat deze leesbaar en zichtbaar is. (Witte tekst op een lichtgrijze achtergrond is niet geweldig^^)
Dit is blijkbaar een bug als gevolg van de CAPTCHA-detector, heb je geprobeerd je pagina opnieuw in te stellen ..? Ik geef nog steeds de informatie aan mijn kant door.
Ik heb je vraag ook doorgestuurd naar de support die zo snel mogelijk een antwoord zal geven,
Natuurlijk kunt u de exploded view gebruiken in een assemblage, wat op de werkvloer erg handig kan zijn om een assemblageorder voor onderdelen begrijpelijk te maken.
In een kamer is het gebruik ervan echter meer dan beperkt, maar niet onmogelijk.