Interne EPDM-meter

Hoe kan ik de interne EPDM-servicemeter bekijken? Dit is voor elk bestand.

Hallo

Normaal gesproken is er in de gegevenskaart van elk artikel een tabblad "Beoordelingstabel" met alle benodigde informatie.

In mijn revisietabel is dit een aangepaste eigenschap. Ik kan er dus zelf op acteren, het heeft geen impact op de interne teller. Soms heb ik de aangepaste eigenschap REVISION C ( bijvoorbeeld) en wanneer mijn workflow de teller voor de eerste keer verhoogt, verandert mijn REVISIE in A (logisch). Ik wil dus niet vertrouwen op mijn REVISION eigenschap omdat het een stap achter of vooruit kan zijn. Het wordt bijgewerkt met elke indexverhoging.

Wat ik zou willen doen, is alleen de interne teller visualiseren op tijdstip t.

Dit is niet normaal, uw REVISION eigenschap moet gelijk zijn aan uw interne EPDM meter.

Als dit niet het geval is, moet u een configuratieprobleem hebben.

U kunt de EPDM-waarde van elk bestand zien door naar de bestandsgeschiedenis te kijken.

Exact probleem, ik heb mijn deel bij index B (correct), ik maak een tekening -> ik archiveer -> De REVISIE gaat naar B van de tekening (onjuist) -> workflow procedure (verhoging van de teller) -> het plan is bij de juiste revisie (REVISIE A).

Dus waarom zie ik aan het begin, voordat ik mijn workflowprocedure doorloop, B in mijn REVISIE-veld . Terwijl het tekenbestand nooit een verhoging heeft ondergaan.

SLT

Ik heb veel moeite om te begrijpen...

Dus eigenlijk:

- Munt in index B.

- Oprichting van EPP, de MEP volgt de index van de kamer en het is incorect?

- Archiveren van de MEP, de index ervan gaat naar A en klopt wel, klopt dat?

Dus in feite verhoogt de MEP tijdens het archiveren zichzelf door de vorige index van ITS te volgen, terwijl hij tijdens het maken de index van het onderdeel volgt?

Waar ik het niet begrijp, is dat in normale tijden de aanwijzing wordt gemaakt op een verandering van toestand, niet op een archivering?

Ja, je hebt gelijk, het gaat om de verandering van staat.

de MEP-index gaat naar A, wat correct is. Maar waar ik niet begrijp waarom vóór de verandering van staat de index B is

Zou het niet voortkomen uit het feit dat u uw Europarlementariër vanuit uw kamer maakt, wat betekent dat de Europarlementariër de eigenschappen van de betreffende kamer overneemt en, zodra u de staat archiveert / wijzigt en dus het blad van uw Europarlementariër maakt, het zijn persoonlijke eigendommen terugneemt?

Als dat het geval is, zie ik niet echt hoe ik verder moet gaan, behalve door je geëxtraheerde deel te archiveren en te bewaren voordat je je eerste MEP invoegt...

1 like

Gary

Het schokt me niet om deel te hebben aan index B en de tekening ervan bij ind B te hebben, ik vind het zelfs logisch, maar bovenal is het noodzakelijk dat de ind B overeenkomt met de EPDM-revisie B.Si de verandering van de staat van de tekening naar ind B uw EPDM-revisie van uw tekening is A, Het is inderdaad niet normaal.

Het is zeker, zoals Jose-accessa zegt, wanneer u uw tekening opslaat, zal de EPDM op zoek gaan naar de eigenschappen van uw onderdeel omdat u in uw variabelen de $PRPSHEET voor de slddrw hebt aangegeven.

Ik heb mijn workflows onder de loep genomen en om dit probleem op te lossen (want mopi ook maak ik tekeningen van geïndexeerde onderdelen en ik kom dit probleem niet tegen) heb ik een "revisieregistratie" workflow.

Ik geef toe dat het de EPDM-consultant bij Axemble was die me deze Workflow heeft gemaakt en ik kan niet alle functionaliteiten beschrijven!!

Bijgevoegd is de definitie van mijn 2 workflows.

worflow_epdm.doc
1 like