Hallo, ik zou graag onder dezelfde aangepaste eigenschap verschillende stukjes informatie willen verzamelen (globale variabele van vergelijking, persoonlijke eigenschap en tekst).
Zie bijgevoegd voorbeeld.
Ik heb 2 pro's gemaakt. persoonlijke "HT ENCUMBER" en "LARG_UTILE" uit vergelijkingen, met respectievelijk de waarden 2390 en 1500.
Ik wou dat ik deze 2 waarden opnieuw kon gebruiken, zodat ze in een andere persoonlijke eigenschap verschijnen, en er tekst aan kon toevoegen.
Dus heb ik de eigenschappen Test0 en Test1 gemaakt (zie bijgevoegde afbeelding):
In beide gevallen wordt in de kolom "Geëvalueerde waarde" de tekst verwijderd die ik in de kolom "Waarde" heb ingevoerd en wordt de tekst van de waarde van het persoonlijke eigendom toegevoegd, maar niet alle tekens.
In test 2 is het nog erger.
Heeft iemand hier een oplossing voor. op de een of andere manier.
Is er iets dat ik niet goed heb gedaan? Ik kan het niet zien.
Dus ik deed hetzelfde voorbeeld als jij, en het werkt inderdaad.
Mijn probleem ligt misschien in het feit dat mijn waarden zijn afgeleid van vergelijkingen.
In dit geval, hoe kunnen we deze vergelijkingswaarden rechtstreeks ophalen om ze zichtbaar te maken in de kolom "Geëvalueerde waarde" van de tabel met aangepaste eigenschappen? Misschien door een andere syntaxis?