Projekt zjeżdżalni ze stożkiem

Witam 

Aby zrobić slajd, używam systemu ze stożkiem, który żyję przesuwać w pionie i dwoma blokami stykającymi się ze stożkiem, które przesuwają się poziomo.

Mój problem polega na tym, że chciałbym mieć możliwość usunięcia materiału z dwóch bloków w tłumaczeniu poziomym, które idealnie podąża za trajektorią stożka i napotykam pewne trudności. Rzeczywiście, nie wystarczy po prostu usunąć materiału w kształcie stożka ze względu na prostoliniową trajektorię mojego stożka. (patrz zdjęcie systemu).

Jeśli ktoś ma jakieś tropy, jestem zainteresowany

glissiere_one.png

Witam

Czy korzystałeś już z tego systemu prowadnic, czy jest to pierwsza próba ? Nie jestem profesjonalistą w dziedzinie mechaniki i mam wątpliwości co do tego procesu. Zobaczę więcej systemu typu uchwyt wiertarski z fletem! 

Myślę, że wiem, że na tym forum są ludzie, bardzo kompetentni w temacie!

Przyznam, że nie mam zbyt dużych wątpliwości co do działania układu, po tym jak nie pokazałem całości, ale dwa klocki są zaklinowane w obudowie, aby prowadzić je w tłumaczeniu, a powodem chęci lepszego dopasowania kształtu jest uzyskanie powierzchni styku z obudową suwaka na niskich powierzchniach (patrz zdjęcie), ponieważ w pozycji całkowicie otwartej, Dolna powierzchnia nie styka się już z czerwoną miską olejową

glissiere_avec_carter.png

Hello@alexandre

Pańskie wyjaśnienie nie jest zbyt jasne, jeśli mogę tak powiedzieć.

Jeśli masz dwie płaskie powierzchnie (na częściach, które poruszają się poziomo), które ślizgają się po stożku , i tak będziesz miał już minimalną fikcję, ponieważ jest to jak kontakt na krawędzi.

Nie rozumiałem tego " powodem, dla którego chcemy lepiej dopasować kształt, jest uzyskanie powierzchni styku z obudową prowadnicy na niskich powierzchniach ""