Ik ben op zoek naar een oplossing om een rondsel op een rotor te bevestigen zonder de rotor aan te passen; En bij voorbaat dank.
Hallo
Kunnen we wat meer details hebben?
- Geometrie van het (de) verbindingsvlak(ken)
- Is er een maximale voetafdruk?
- Is er een opgelegde montagerichting?
Zo zou ik je zeggen dat je je tandwiel moet fretten en/of lijmen, maar misschien heb je andere montagebeperkingen?
Tot slot bent u op zoek naar een rondsel dat u aan uw rotor zou kunnen bevestigen??
Als dit het geval is, zou je een tandwiel met een schouder moeten kunnen vinden en met een draad in de schouder zou je dan een schoudertandwiel en een verwijderbaar geheel kunnen hebben. Na deze oplossing door het principe dat je niet veel moeite hoeft te doen om tegen te gaan.
Vriendelijke groeten
Bastien
Hallo
Zoals eerder voorgesteld, zal een rondsel met een drukschroef zeker het eenvoudigst zijn, vooral als de rotor een vlakke plek heeft.
Zo zijn er: http://fr.misumi-ec.com/eu/ItemDetail/10300428250.html
Fijne dag
Hallo
misschien met een uitbreidingshub van het type A5-56 bij Emile MAURIN
Om een antwoord te kunnen voorstellen, moet u de vorm weten van de rotor waar u uw rondsel wilt bevestigen.
Het is deze vorm die de oplossing zal beïnvloeden.
Er zijn rondsels te koop met een bewerkbaar interieur, zodat u de vorm kunt geven die u wilt om een pin of een schouder te maken met een schroef die in de motoras is bevestigd
Ik kies meer voor de expanderende naaf, waarvoor mogelijk geen aanpassing van de as nodig is, en het overdraagbare koppel is hoger, denk ik. Bij de stelschroefoplossing markeren de schroefkoppen meestal de as.
Zonder een klein diagram is het onmogelijk om te antwoorden.
Kunnen we door het ene uiteinde van de as gaan, anders moet het tandwiel in 2 worden gesneden... enz... enz..
Hallo
De overbodige naaf is naar mijn mening de beste oplossing. Veel beter dan de drukschroef denk ik
Vriendelijke groeten