Hallo
Dat geeft me een voorstel waarmee ik de kettingefficiëntie en de versnellingsefficiëntie kan hebben
En bedankt voor je avence
Hallo
Dat geeft me een voorstel waarmee ik de kettingefficiëntie en de versnellingsefficiëntie kan hebben
En bedankt voor je avence
Hallo
De efficiëntie van een engrengage ligt over het algemeen tussen de 97% en 99%. Maar het hangt allemaal af van het materiaal, het type tanden, ... Voor de keten is het rendement hetzelfde.
Fijne dag
Hallo
Wat bedoel je met versnellingsefficiëntie? De overbrengingsverhouding?
Aantal door tanden aangedreven wiel / Aantal tanden aandrijfwiel
Als het resultaat minder dan 1 is, wordt de uitgangssnelheid verlaagd ten opzichte van de versnellingsinput
Fijne dag
Hallo
Wat Damien heeft meegegeven, vind ik de overbrengingsverhouding.
Opbrengst
Het is de verhouding van machten:
Uitgangsvermogen op ingangsvermogen Ps/Pe
in rechte korrel
@+
Ja, dat is het verschil tussen ingangs- en uitgangsvermogen. Een deel van de energie wordt geabsorbeerd door het mechanisme, voornamelijk door wrijving.
test
De (reductie)ratio moet niet worden verward met de energie-efficiëntie.
Z1 tandwiel, Z2 wiel; reductieverhouding "i=Z1/Z2" met Z2>Z1.
Hoe kleiner de "i" is (Z2 >>Z1), hoe minder energie-efficiëntie goed is, d.w.z. het slipverlies van de profielen neemt toe wanneer "i" afneemt. Dit is een van de redenen waarom het soms wenselijk is om de grootte van het gewas op 2 verdiepingen te verkleinen in plaats van slechts 1. We kunnen ook de rijomstandigheden verbeteren.
Het optimaliseren van een meshing is complex. Het is niet langer veel diepgaander in generalistische training.
2013 opgraven! Ik weet niet zeker of ze nog leven 8)
Op dit niveau is het archeologie U_U