Golden Tech 3D Design Contest: Proost op flegendre & DoubleL!

Hoi allemaal 

Terwijl de nationale 3D-ontwerpwedstrijd gisteren van start ging op de Global Industrie beurs in Parijs, stonden je collega's @flegendre en @DoubleL in de startblokken!! We kunnen stellen dat ontwerpuitdagingen voor hen geen geheimen meer hebben... Elk 2 uur testen en een prijsuitreiking op vrijdag! We houden onze vingers gekruist voor hen!!

Aarzel niet om een berichtje achter te laten in de comments om ze aan te moedigen;) 

Je kunt de show en hoogtepunten volgen op Lynkoa's Twitter: https://twitter.com/lynkoa 

Fijne dag allemaal, en moge de overwinning zijn voor de Lynkoa-leden! 

Coralie 

3 likes

Hallo aan de kandidaten die door Visiativ zijn gesteund

Het zijn twee zeer goede mensen die ons op een bepaalde manier zullen vertegenwoordigen.

Kennen we de opgelegde oefening??

Onze favoriete Obiwan zou hebben gezegd:  "moge de kracht bij je zijn"

Ik zeg tegen de andere concurrenten   : "Gaffel de 3D-clickers, het gaat proosten omdat we je geen Mickeys hebben gestuurd"

Nou, in het kort! Ik verbind mijn hersenen via telefacy om je wat extra neuronen te lenen.

Nou, ik ga ook de tegengestelde teams (knoest, knoest, knoest) ontsieren en een krachtige Grigri in wifi6 sturen om onze twee beschermelingen te beschermen.

Eindelijk!

2 likes

We zullen de onderwerpen later onthullen omdat de deelnemers vlak voor hun bezoek worden geïnformeerd en sommigen nog niet zijn gepasseerd... ;)

En ja, moge de kracht met hen zijn!!

2 likes

Hallo

En veel succes voor jullie beiden dat de beste gagne...@+.

AR

2 likes

Hallo @Coralie 

Iedereen heeft hetzelfde onderwerp of wordt het willekeurig getrokken?

Rhalala je moet wachten :-) We zijn opgehangen zoals in zwevende films

Vriendelijke groeten

3 likes

Moge de beste winnen!!

PS: Als het @DoubleL is die wint, wint hij dan een DoubleLot? En als @flegendre de prijs wint, moet hij dan toegeven? :p

4 likes

Hallo @ allemaal @ allemaal

De resultaten, de resultaten, de resultaten!!

Ondraaglijk wachten!

Vriendelijke groeten

1 like

Hoi @Zozo_mp 

De resultaten worden uiteraard pas morgen, de dag van de prijsuitreiking, bekendgemaakt.

2 likes

Bedankt @Sylk       Je bent erg geleerd      (de premier zal niet lang meer op je wachten ;-)     )

3 likes

Er wordt waarschijnlijk eerder contact met u opgenomen dan ik; Ze zullen nog steeds alle zozo in Frankrijk rekruteren u_u

4 likes

Hallo @Coralie 

Dus wat zijn de resultaten? Hebben onze kampioenen gepresteerd?

Ja, zijn onze kampioenen champagne of champagne?   

Het is warm, een koud sprankelend drankje zou welkom  zijn ;)

1 like

Of shampoo?

Geen nieuws, goed nieuws?

1 like

Hoi allemaal! 

Dit zijn de resultaten waar je naar uitkeek! Het onderwerp van de wedstrijd was het volgende: "maak een object dat in staat is om het te hoge niveau van CO² in de lucht te meten en te alarmeren" dit object moest bedoeld zijn voor kinderen op de basisschool, dus leuk en aangenaam om naar te kijken;  

De grote winnaar van de Golden Tech competitie is....  

@DoubleL!!  

Het "pinguïn"-ontwerp verleidde de jury! Binnenkort hebben we de visuals van de creaties om met jullie te delen;)

Het principe van het ontwerp is als volgt: wanneer het CO²-niveau in de lucht te hoog is, klappert de pinguïn met zijn vleugels! Een goede manier om de aandacht van kinderen te trekken; Het ontwerp wordt 3D-geprint en verspreid in scholen! Bravo @DoubleL :)

Binnenkort komt er een artikel uit over de wedstrijd, de deelnemers en de winnaar, stay tuned;)

6 likes

Felicitaties aan hem

3 likes

Kan ik de definitieve CAD-bestanden zien? =)

Gefeliciteerd allemaal!

2 likes

Gefeliciteerd @DoubleL     we hadden een van de beste in dit soort oefeningen en hij won       Wat nog meer!

Klap, klap! Klap, klap! Klap, klap! Klap, klap! Klap, klap! Klap, klap!

3 likes

Iedereen applaudisseert met de twee L's, zoals de pinguïn... en @DoubleL  :D

Gefeliciteerd!

2 likes

Bedankt allemaal! Er was een niveau!!

3 likes

We zullen binnenkort de bestanden hebben om u toe te sturen! U zult in staat zijn om het werk van uw Lynkoa collega's te bewonderen:) 

3 likes