Ik werk aan een assemblage en ik probeer een soort input-outputwet te bepalen om de gebruiksvoorwaarden van mijn mechanisme te beperken.
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een voorwaarde (IIF in het bijzonder) in een assemblagebeperking te zetten.
In principe zou ik willen dat als een afstand negatief is (ja ja ik weet het, het is niet erg eerlijk om het zo te schrijven) tussen 2 punten, dan wordt de toevalsbeperking gemaakt met zo'n vliegtuig, zo niet met zo'n vliegtuig. Laat anders de ene beperking actief zijn, zo niet de andere. Het doel is om een lengte te herstellen die door deze beperking is veroorzaakt. Idealiter zou het automatisch worden geëxtraheerd naar een spreadsheet ... (Ja, ja, ik weet dat ik droom).
Ik dacht dat ik de 2 beperkingen kon doen en ze aan of uit kon zetten met behulp van een macro.
Ik dacht dat de gemeenschap misschien, voordat ik begon, ideeën had over hoe het te doen? Of is het al gedaan?
Ik denk dat dit allemaal rechtstreeks via de spreadsheet kan worden gedaan en het is de spreadsheet die de "positieve" en "negatieve" positiebeperkingen al dan niet activeert.
Kortom, ik denk niet dat het automatisch kan worden beheerd onder SW, maar niet langer onder Excel.
Hier is hoe ik het probeerde te doen (het is nog steeds erg handmatig, ik had geen tijd om een API/macro te maken die het zelf beheert).
Ik heb een regeling van mijn hoekspanning geïnstalleerd en vervolgens heb ik meetsensoren geïnstalleerd (wees voorzichtig, alleen positieve waarden). Vervolgens varieerde ik mijn beoordeling met behulp van mijn stressbeheersing en vervolgens registreerde ik de waarden die door mijn sensoren werden aangegeven. Alles in een Excel-spreadsheet en ik kon mijn langverwachte grafiek extraheren!
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en er zijn geen ingebouwde oplossingen. Ze boden me aan om de kamer familie te gebruiken, maar het lijkt niet eenvoudiger. De bewegingsstudie laat je ook niet toe om dit zichtbaar te doen. Een andere oplossing zou zijn geweest om dit in de vorm van een CAD/CAM te doen, maar het is lang en ingewikkeld.