Hallo
Ik heb een geheugenverlies... Kunnen we de configuratie van een kamer in een aparte kamer opslaan? Ik heb geprobeerd om 3 igs te maken van mijn 3 configuraties, maar het werkt niet!
Hallo
Ik heb een geheugenverlies... Kunnen we de configuratie van een kamer in een aparte kamer opslaan? Ik heb geprobeerd om 3 igs te maken van mijn 3 configuraties, maar het werkt niet!
Hoi @ Gerald
Als voor u een onderdeel met 3 configuraties hetzelfde onderdeel is
Ik kan het begrijpen, dus ze heeft dezelfde refs
En toch, als het een kamer is met meerdere configuraties
voor SW zijn het niet dezelfde onderdelen
Je moet het dus met een andere naam benoemen
bijv. geef het basisstuk een naam
(naam + extensie voor configuratie 1)
(naam + extensie voor configuratie 2)
(naam + extensie voor config 3)
En dan sla je al deze onderdelen apart op met hun eigen naam + extensie
Dit is wat ik denk over het onafhankelijk verklaren van de delen van elkaar
En ze dus met hun eigen naam te kunnen exporteren
@+;-))
Hoi @gt22
Ik heb mijn deel opgeslagen onder verschillende ref en verwijderde de configuratie die niet nodig was voor elk om ze vervolgens in IGS te verzenden.
Ik dacht dat er een truc of een pictogram was om deze functie direct uit te voeren.
of het is mijn IGS die niet goed is, omdat ik alleen de basisconfiguratie direct kan transformeren en de andere kom ik uit de punten die niet eens gegroepeerd zijn.
In de andere configuraties niet uitvoerbaar
Weet je zeker dat alle refs van beperkingen, aan de zijkant in orde zijn?
@+-))
Op constraint refs zijn mijn schetsen zwart en heb ik verschillende plannen voor de functies. Ik houd niet vast aan een bestaande functie om bijvoorbeeld een extrude te maken.
Heb je deze link gelezen
http://help.solidworks.com/2013/french/SolidWorks/sldworks/HIDD_EXPORT_OPTIONS_IGES.htm
@+;-))
Met BatchConverter kunt u dit doen door de naam van de conf toe te voegen aan het voltooide onderdeel. Je hebt dus meerdere iges.
Wees voorzichtig met de namen van de confs om geen tekens te hebben die door Windows zijn verboden.
@opiep27
Ik heb de mycadtool suite niet meer... Geen geld meer, meer onderhoud en het is nu dat het rommelen is
Ik heb geen verboden tekens
de configuratie van de naam van HPM001, HPL002,HPR003
in principe is de M c gegoten of machinaal bewerkt en de L en de R c is wat aan de eerste de rechter of linker render toevoegt.
Maar in werkelijkheid was ik er zeker van dat als je de configuratie selecteert en opslaat in igs, het werkte.
Nou, voor de goede orde, het werkt met de stappen, dus nogmaals, gt22 legt er zijn vinger op, het is mijn IGS-configuratie die het verknoeit