Hallo
Ik heb een componentconfiguratie met staten die van kracht zijn, bijvoorbeeld verwijderen, ik sluit het bestand. Ik open het opnieuw en er zijn statussen gewijzigd, waarom behoudt het niet de vorige staat?
Bedankt voor je hulp of uitleg.
Hallo;
Als je het hebt over "staten", bedoel je dan "weergavestaten"?
Als dit inderdaad het geval is, raad ik het gebruik van configuraties aan, vooral om een of meer functies te "verwijderen".
Ik vind dat de "weergavetoestanden" ernstig tekortschieten in stabiliteit in vergelijking met configuraties of families van onderdelen.
Vriendelijke groeten.
Hallo Maclane,
Kortom, in de configuratie worden staten gecontroleerd op basis van componenten... Maar bij de volgende opening zonder ingrijpen veranderen de vierkanten van toestand...
Ik werk niet aan de functies van een component zoals bij de onderdrukfunctie, het is een gebrek aan stabiliteit bij de volgende opening.
Dank u voor uw advies.
Vriendelijke groeten.
Spectrum.
Om het aantal te beheren configuraties te beperken, doorloop ik binnen een comosant het beheer van vergelijkingen
In dit geval heb ik een IF-instructie gebruikt om de patroonkarakteristiek te verwijderen als de totale lengte minder is dan 119" (ondergrens) of groter dan 357" (bovengrens), en voor elke lengte die tussen de limieten valt, wordt de patroonkarakteristiek niet verwijderd.
“LPattern1” = IIF ( “length@Sketch1” < = 119 , “suppressed” , IIF ( “length@Sketch1” > 357 , “suppressed” , “unsuppressed” ) )
Ik vind deze variant complementair.
Vriendelijke groeten.
Spectrum