Configuratie of andere oplossing?

Hallo.

Ik heb de configuraties nooit gebruikt en in dit geval weet ik niet eens of het de juiste oplossing is.

Laat me het uitleggen!
Ik heb een grote assemblage met drie andere ASM's.
Dit zijn drie sub-ASM's die strikt identiek zijn en elk 106 stukken maken.

Degene in het midden en de Sub-ASM Master die de andere twee sub-ASM tot slaaf maakt.

De twee slaven ASM hebben minder delen, maar niet meer en geen verschillende onderdelen tussen meester en slaven

Het probleem is dat ik om de nomenclatuur van de slaven te verkrijgen, verplicht ben delen te verwijderen.
Maar als ik slave-onderdelen verwijder, worden ze verwijderd in de master, ook al heeft de master niet dezelfde naam.

Oplossing A : Ik verwijder de slave-delen in de boom (het maakt een rommel in de master.

Oplossing B (want je bent erg aardig, dat zul je me vertellen).
Wetende dat het prototype af is en dat ik een nomenclatuur moet maken voor de hoofd-asm (dat is tedoche).

Maar ik moet ook de nomenclatuur van de slave maken zodat mijn onderaannemer de prijzen voor de twee modellen kan bepalen. Aangezien hij meer dan 200 " wereldwijde ASM's" zal hebben, moeten we precies zijn.
Opmerking: Als ik alleen het display in de boom verwijder, heeft dat natuurlijk geen invloed op de nomenclatuur.

Met vriendelijke groet en loop in de schaduw