Ik ben een student en ik ben op zoek naar een pc waarmee ik aan Solidworks (onderdelen, assemblages) kan werken en een beetje realistisch kan renderen met Photoview. Ik aarzel echter een beetje over de configuratie en de kenmerken die het zou moeten hebben. Mijn budget is hooguit 1300 euro (indien mogelijk). Ik zat te denken aan:
RAM-geheugen: 16 GB
SSD: 512 GB of 1 TB (ik weet niet of 512 genoeg is?)
Processor: i5, i7 of AMD Ryzen 7, die in boost tot meer dan 3.3 GHz kan gaan (bovendien werd mij verteld dat ik minstens 4 cores moest nemen)
Grafische kaart: hier heb ik een beetje twijfel, onder de pc's die ik heb gevonden, zijn er de volgende grafische kaarten:
Op Solidworks is het om onderdelen te maken en assemblages te maken waarvoor niet veel onderdelen nodig zijn (maximaal 30), plus realistische weergaven met Photoview
Is de keuze van de grafische kaart hierbij belangrijk?
Want anders geen games, alleen surfen op internet, multimedia, kantoorautomatisering
1620€ TTC voor dit model dat aan uw behoeften zou moeten voldoen, afgezien van het iets hogere budget. Voor de grafische kaart geldt dat je met een geïntegreerde kaart waarschijnlijk geen Photoview kunt doen .