Konfiguracja komputera dla Solidworks

Witam

Jestem studentem i szukam komputera, który pozwoli mi pracować na Solidworks (części, złożenia) i wykonać trochę realistycznego  renderowania za pomocą Photoview. Waham się jednak trochę co do konfiguracji i charakterystyki, jaką powinna mieć. Mój budżet to maksymalnie 1300 euro (jeśli to możliwe).
Myślałem o:

Pamięć RAM: 16 GB

SSD: 512GB czy 1TB (nie wiem czy 512 wystarczy?)

Procesor: i5, i7 lub AMD Ryzen 7, który może przejść do ponad 3,3 GHz w trybie boost (ponadto powiedziano mi, żebym wziął co najmniej 4 rdzenie)

Karta graficzna: tutaj mam trochę wątpliwości, wśród znalezionych przeze mnie komputerów PC znajdują się następujące karty graficzne:

-Inteligentna® tęczówka® Xe

-AMD Radeon (nic więcej nie jest określone)

-AMD Radeon Vega 8

-NVIDIA GeForce MX250

-Nvidia GeForce MX350

A na innych komputerach jest po prostu napisane "zintegrowana karta graficzna ".

Dla systemu operacyjnego myślę, że wystarczy Windows 10 Home 64?

Chciałbym wiedzieć, czy te cechy są w porządku, czy niewystarczające, i mam opinię na temat karty graficznej, którą mogę się zająć.

Z góry dzięki!

Witam @Yalow 

Przenośne czy stacjonarne?

wielordzeniowy jest bezużyteczny dla SW, a xeon to +

8/16 giga pamięci RAM

która wersja oprogramowania

W przypadku Windaube zdecydowanie preferowana jest wersja pro

a także profesjonalistę CG

Nie zapomnij o pakiecie Office Pack (Excel)

To tyle na początek

@+ ;-)

2 polubienia

Witam

Dziękuję za odpowiedź!

Jest na laptopa, z Sdw 2021

1 polubienie

Powinieneś wiedzieć, jaki rodzaj pracy będziesz musiał wykonać na tej maszynie.

Preferowany jest Windows 10 Pro 64-bitowy  , złe doświadczenia z systemem Windows Home

W domu biegam z laptopem 5540 (1800€)

NVIDIA Quadro T1000 z 4 GB pamięci

16 GB pamięci RAM

https://www.dell.com/fr-fr/work/shop/workstations/precision-15-5540-laptop/spd/precision-15-5540-laptop/xctop5540emea?configurationid=85f7fc81-75b2-4bf0-8ffc-3acf10da566f  

2 polubienia