Merk op dat je voor het modelleringsgedeelte de hoogst mogelijke processorfrequentie nodig hebt, dus de Xeon W-2225 op 4.1 Ghz lijkt de beste optie, maar op de V2 met deze 32 RAM, als je grafische kaart daar nog steeds werkt, zal het een beetje schelen als je een toren zonder grafische kaart kunt kiezen (wat niet ongebruikelijk is op werkstations)
Zie ook voor SW2020 de mini's die aanbevolen worden. (na voorlopig in SW2019 te hebben verbleven met een tweedehands Xeon E5-1620 3.6Ghz - 32GB Ram Quadro K2000 station (400€ ter informatie), ga ik liever niet onder 2020 die hebzuchtiger zou moeten zijn)
Ik werk aan kleine assemblages - 200 unieke stukjes.
Waar ik werk hebben we HP Z4 of Z440 stations met verschillende processors en verschillende RAM-configuraties (32, 40 of 64 GB) in DDR3 of DDR4.
Van mijn kant heb ik een Z4 met Xeon W-2135 3.7 GHz-processor en ik denk dat ik een 4.1 GHz had moeten nemen, maar het zal voor de volgende keer zijn of voor een collega.
Wat RAM betreft, zit ik op 64 GB in HP 2666 MHz (3 x 16 GB + 2 x 8 GB)
De grafische kaart is een NVIDIA Quadro P4000 8 GB dedicated en 32 GB gedeeld
500 GB SSD + 1 TB schijf
Ondanks dit alles blijft het nog steeds achter. We werken aan lay-outs van sorteerinstallaties die zonder problemen kunnen variëren van 100 stuks tot meer dan 3000 stuks en we zijn nog steeds bezig met SW2019.
En vandaag hebben we met onze IT-serviceprovider gekeken om de komende weken een station te upgraden naar 128 GB RAM met 2 64 GB Kingston-sticks.
Ik wilde weten of iemand van jullie het al had gedaan of ervan had gehoord en daarom zijn feedback heeft, BEDANKT bij voorbaat
Assemblage met enkele duizenden componenten en werkt op het netwerk zonder PDM (Sw2020 SP5)
Dus ja, het loopt achter, maar je zou niet verbaasd moeten zijn na een bepaald aantal onderdelen, ongeacht de configuratie, het verandert naar mijn mening niet veel, er zijn nog steeds de beperkingen van de software.
Maar ondanks alles komen de assemblages naar buiten, je moet gewoon geduld hebben op deze grote assemblages.
Van onze kant hebben we een vrij station dat we gebruiken om grote implementaties uit te voeren (MEP of assemblage) en dit station stelt ons in staat om het onze vrij te maken waar we aan subassemblages werken
Tot op heden is de grootste assemblage 180.000 componenten, waaronder enkele vrij grote en zeer zware opstaponderdelen.